Ένα όμορφο αγωνιστικό διήμερο γεμάτο θέαμα, έντονες μονομαχίες και αθλητικό πνεύμα ολοκληρώθηκε στις εγκαταστάσεις του ΚΟΑ, με τους τελικούς αγώνες Μεικτού Διπλού.
Α’ Κατηγορία Νικητές αναδείχθηκαν οι Αντζυ Τουλάτου και Τάσος Σιαμάνης, οι οποίοι επικράτησαν στον τελικό των Μαρίας Κουνάδη και Σπύρου Μαγουλά με σκορ 6-2, 6-2, πραγματοποιώντας εξαιρετική εμφάνιση.
Β’ Κατηγορία Την πρώτη θέση κατέκτησαν οι Διονύσης Βαλεντής και Νίκη Μαρκάτου, οι οποίοι νίκησαν τη Δήμητρα Βουτσινά και τον Δημήτρη Σπανό σε έναν συναρπαστικό τελικό που κρίθηκε στο tie-break, προσφέροντας πλούσιο θέαμα στους παρευρισκόμενους.
Ο Κεφαλληνιακός Όμιλος Αντισφαίρισης ευχαριστεί θερμά όλους τους αθλητές και τις αθλήτριες που συμμετείχαν στη διοργάνωση, καθώς και όσους συνέβαλαν στην επιτυχημένη διεξαγωγή των αγώνων.
Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τις επόμενες διοργανώσεις, με ακόμη περισσότερο τένις, αγωνιστική διάθεση και όμορφες στιγμές στα γήπεδα του ΚΟΑ!








Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου