Δευτέρα, Ιουλίου 30

ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΩΤΗ ΒΛΑΧΟ ΣΤΟ ΖΑΓΟΡΙ


Τερμάτισε ο Φώτης σε 9:38:00  
   Το να τρέχεις 50χμ με 40c και να έχεις να ανέβεις και 3000μ σίγουρα δεν είναι ότι πιο εύκολο όμως το τοπίο μας αποζημίωσε για ότι τραβήξαμε κάτω από αυτήν την ζέστη. Αυτό ήταν το συμπέρασμα που βγήκε από την επίπονη προσπάθεια των αθλητών, μεταξύ των οποίων και ο "δικός" μας Φώτης Βλάχος που υπερέβαλε εαυτό τερματίζοντας με τον πολύ καλό χρόνο 9:38:00.
   Τι μας δήλωσε ο Φώτης μετά το τέλος του αγώνα.
"Ο χρόνος και ο ρυθμός μου ήταν πάρα πολύ καλός για την περίοδο αυτή και αν αναλογιστώ ότι για πρώτη φορά έτρεχα τον συγκεκριμένο αγώνα και μάλιστα με τόση ζέστη είμαι πολύ ευχαριστημένος. Αναλογικά με ότι έχω τρέξει πέρυσι μπορώ να πω ότι είμαι λίγο πιο γρήγορος αν και δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης, Το πέρασμα μου στο 40χμ ήταν πολυ πιο γρήγορο από το Ολυμπο πέρυσι με την διαφορά ότι είχα ανέβει 2800μ ενώ στον Όλυμπο ήταν μόνο 2200μ. Ο αγώνας ήταν ένα καλό τεστ ρυθμού για τον μεγάλο φετινό στόχο που είναι το Mount Blanc CCC 100χμ. Ελπίζω όλα να πάνε καλά και πάνω από όλα να είμαι υγιής!"
 ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΖΑΓΟΡΙΟΥ













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου