Τετάρτη, Αυγούστου 1

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ 2012: "ΧΑΛΚΙΝΟΣ " Ο ΗΛΙΑΣ ΗΛΙΑΔΗΣ

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΗΣ ΜΕΤΑΛΛΙΟ Η ΕΛΛΑΔΑ
    Το πρώτο της μετάλλιο στους 30ους Ολυμπιακούς αγώνες του Λονδίνου κατέκτησε η Ελλάδα στην κατηγορία -90 κιλά του τζούντο με τον Ηλία Ηλιάδη, νικώντας τον Βραζιλιάνο Τιάγκο Καμίλο με Yuko. 
      Ο Έλληνας αθλητής νίκησε με δυο πέναλτι τον αντίπαλο του, ενώ αυτός είχε χρεωθεί με ένα. 
      Ο Ηλίας αφιέρωσε το μετάλλιο του με δηλώσεις του στο τέλος του αγώνα στον θεό στην οικογένεια του αλλά και σε όλους τους Έλληνες φιλάθλους.
        Ας δούμε τι δήλωσε ο Ολυμπιονίκης μας:
"Έδειξα το εθνόσημο, γιατί είναι κρίσιμες οι στιγμές που περνά η Ελλάδα. Δεν ξέρω τι να πω. Εσείς πρέπει να μου πείτε που είδατε απ' έξω τον αγώνα. Είμαι ακόμη σαστισμένος", είπε αρχικά ο χάλκινος Ολυμπιονίκης του Λονδίνου.
Και αμέσως μετά άρχισε τις αφιερώσεις: "Ευχαριστώ το Θεό. Το μετάλλιο πάει για το Άγιο Όρος, αυτό μπορώ να πω. Δικαιώθηκα για τη σκληρή προετοιμασία και όλες αυτές τις δύσκολες προπονήσεις που κάνω. Αυτή είναι η στιγμή που χρειάζεται τα μετάλλια η Ελλάδα. Αφιερώνω το μετάλλιο πρώτα στο Θεό και μετά σε όλους τους Έλληνες, τόσο σε αυτούς που βρέθηκαν εδώ όσο και σε αυτούς που περιμένουν πίσω. Φυσικά στην κόρη μου και στο γιο μου που με περιμένει στη Χαλκιδική".
Όσον αφορά στη νίκη του επί του Καμίλο, δήλωσε: "Η εμπειρία μου έπαιξε μεγάλο ρόλο στη νίκη, αλλά έμπειρος ήταν και ο Βραζιλιάνος αντίπαλός μου. Είναι 34 ετών και έχει πολλές διακρίσεις σε παγκόσμια πρωταθλήματα και Ολυμπιακούς Αγώνες. Ακολούθησα πιστά την τακτική που είχα επιλέξει και όλα πήγαν καλά. Τώρα ηρεμία, ξεκούραση και να περάσω λίγες στιγμές γαλήνης με την οικογένειά μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου