Σάββατο, Απριλίου 7

Δήλωση Σάντος


Δήλωση Φερνάντο Σάντος

     Επ΄ ευκαιρία της διετούς ανανέωσης της συνεργασίας του με την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία, ο κ. Φερνάντο Σάντος προέβη στην ακόλουθη δήλωση:
     «Αυτό που σκέπτομαι σήμερα είναι, πάνω απ’ όλα, το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα 2012. Η προσπάθεια που κάναμε με τους παίκτες μου από το καλοκαίρι του 2010 ανταμείφθηκε με την πρόκρισή μας στην τελική φάση του EURO, αλλά τώρα υποχρέωσή μας είναι να αφιερωθούμε 100% σε αυτήν και να τηρήσουμε τις βασικές αρχές της ομάδας μας. Να έχουμε πάθος, οργάνωση, καθαρό μυαλό και να παίζουμε πάντα για τη νίκη.
     Χαίρομαι που και μετά το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα 2012 θα είμαι ο προπονητής της Ελλάδας. Είμαι περήφανος γι’ αυτό και θα συνεχίσω να αγωνίζομαι, με όλες μου τις δυνάμεις, για να είναι η Εθνική Ομάδα παρούσα σε όλες τις μεγάλες διεθνείς διοργανώσεις. Είμαι εδώ για να πανηγυρίσουμε και την πρόκριση στο Μουντιάλ 2014».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου