Δευτέρα, Οκτωβρίου 19

Συνέντευξη Σεμπάστιαν Χρουσιέλ....... Ένα "αστέρι" που λάμπει στα Ελληνικά αλλά και Ευρωπαικά γήπεδα με την φανέλα του Ατρόμητου και της Εθνικής Πολωνίας

Σεμπάστιαν Χρουσιέλ ένα αστέρι που άρχισε να λάμπει στα γήπεδα της Κεφαλονιάς και από την αρχή έδειξε το μεγάλο του ταλέντο. Στη συνέχεια και μετά την παρουσία του στην ομάδα των Διλινάτων σαν πρωταθλητής, επιλέχθηκε από τον Ατρόμητο Αθηνών και τις Ακαδημίες του, στις οποίες αγωνίζεται ως σήμερα και συγκεκριμένα στην Κ-20, βασικός και αναντικατάστατος. Αργότερα και μέσα από την μεγάλη του προσπάθεια για διάκριση και σε ηλικία 18 ετών, ήρθε η μεγάλη πρόκληση στην ποδοσφαιρική του καριέρα με την πρόσκληση του στην Εθνική Ελπίδων της Πολωνίας με την κλήση του σε αυτήν από τον Ομοσπονδιακό προπονητή της χώρας Ράφαλ Γιάνας.
Μέχρι τώρα έχει δεκατρείς συμμετοχές.
Σίγουρα το μέλλον του φαίνεται να είναι λαμπρό. Το ταλέντο του από την άλλη και τα πλούσια σωματικά του προσόντα κίνησαν το ενδιαφέρον αρκετών μεγάλων ομάδων που έδειξαν αμέσως ενδιαφέρον και τον έχουν βάλει στο «μάτι»!
Δεν χρειάζονται άλλες συστάσεις για τον Σεμπάστιαν. Ας περάσουμε σε μια συνέντευξη του νεαρού άσσου που μιλάει για τις μέχρι τώρα εμπειρίες του, τα όνειρα του αλλά και την Κεφαλονιά που αγαπάει και δεν ξεχνάει.
Ας δούμε τι μας είπε:
Σεμπάστιαν, σε βλέπουμε χρόνια στα γήπεδα, το να ασχοληθείς επαγγελματικά με το ποδόσφαιρο ήταν όνειρο ζωής ή ήταν κάτι που εξελίχθηκε στην πορεία;
Το να ασχοληθώ επαγγελματικά με το ποδόσφαιρο ήταν πάντα όνειρο ζωής για μένα από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου μικρό. 
Πάντα έλεγα πως το μόνο επάγγελμα που με προσελκύει και αγαπώ είναι το ποδόσφαιρο και πως κάποια μέρα θέλω να αγωνιστώ σε όσο το δυνατόν υψηλότερο επίπεδο γίνεται.
Ξεκίνησες στην Κεφαλονιά, συνεχίζεις στον Ατρόμητο Αθηνών και στην Εθνική Πολωνίας. Τι εμπειρίες αποκόμισες από αυτό σου το «ταξίδι» και κατά πόσο αυτές διαμόρφωσαν τον χαρακτήρα σου;
Οι εμπειρίες που έχω πάρει από το εφηβικό τα πρώτα μου χρόνια στον Ατρόμητο μέχρι και σήμερα που αγωνίζομαι στην Κ-20 και την Εθνική Πολωνίας πραγματικά είναι πολύ σημαντικές. Είναι απερίγραπτο ποδοσφαιριστές που κάποτε έβλεπες στην τηλεόραση και τους θαύμαζες ξαφνικά να κάνετε μαζί προπόνηση. Ακόμη περισσότερες εμπειρίες έχω αποκομίσει μέσα σε αυτόν τον έναν χρόνο και στις 13 μου συμμετοχές με την Εθνική Πολωνίας, παίζοντας αντίπαλος με τον Καναδά μέχρι και την πρωταθλήτρια Ευρώπης στην ηλικία μου Αγγλία, με ποδοσφαιριστές που αγωνίζονται στο πρωτάθλημα της Premier League. Όμως αξέχαστη θα μου μείνει και η χρονιά που αγωνίστηκα στην ομάδα των Διλινάτων. Όχι μόνο για το καλό της κλίμα, που ήμασταν όλοι σαν οικογένεια και την κατάκτηση του πρωταθλήματος, αλλά γιατί αυτή η χρονιά με βοήθησε να ωριμάσω ο ίδιος ποδοσφαιρικά και όχι μόνο. Σαν χαρακτήρα πιστεύω πως δεν με έχουν επηρεάσει προς το κακό. Ίσα-ίσα με γεμίζουν ευθύνες για να δουλεύω κάθε μέρα και πιο σκληρά για να πετύχω τους στόχους μου.
Ποιοι ήταν οι άνθρωποι που σε βοήθησαν στο ξεκίνημα σου και ποιες είναι οι αναμνήσεις σου από το νησί της Κεφαλονιάς;
Όλοι οι προπονητές, με τους οποίους έχω συνεργαστεί στο νησί, με έχουν βοηθήσει ο καθένας ξεχωριστά. Όμως αν έπρεπε να ξεχωρίσω κάποιον αυτός θα ήταν ο κ. Τάκης Φωής που με είχε βοηθήσει, με βοηθάει ακόμα και συνεχίζει να είναι δίπλα μου.
Από την Κεφαλονιά μου έχουν μείνει μόνο καλές αναμνήσεις. Από τον Α.Ο Σάμης που ξεκίνησα να παίζω μέχρι και την τελευταία μου χρονιά εκεί που αγωνίστηκα στα Διλινάτα. Κυρίως όμως, πιστεύω μου έχει μείνει αξέχαστος ο τελικός του πρωταθλήματος και πιο πολύ ο τρόπος που τον είχαμε κατακτήσει.
Ποια ήταν η αντίδραση σου όταν κλήθηκες από τον ομοσπονδιακό προπονητή της Εθνικής Ελπίδων Πολωνίας Ράφαλ Γιάνας για να συμμετέχεις και τελικά να αγωνιστείς σε αυτή;
Στην αρχή πέταξα στα σύννεφα δεν μπορούσα να το πιστέψω. Ήταν όνειρο ζωής για μένα όπως άλλωστε και για κάθε ποδοσφαιριστή να αγωνιστεί για την χώρα του. Μόλις ήρθε στα χέρια μου η πρόσκληση με την δεκαοχτάδα των ποδοσφαιριστών που κλήθηκαν για εκείνο το φιλικό και είδα το όνομα μου ανάμεσα σε ποδοσφαιριστές που αγωνίζονται σε κορυφαίες Ευρωπαϊκές ομάδες, όπως Lazio ή Shalke, είπα πως είναι μια πρόκληση και για τον εαυτό μου, αν θα μπορούσα ανταπεξέλθω σε τόσο υψηλό επίπεδο και πιστεύω πως μέχρι τώρα τα καταφέρνω αρκετά καλά.
Γνωρίζουμε ότι αρκετές Ευρωπαϊκές ομάδες σε έχουν βάλει στο «στόχαστρο» τους. Με ποια κριτήρια θα επέλεγες την ομάδα που θα σε ενέτασσε στο δυναμικό της;
Το μυαλό μου, αυτή την στιγμή, είναι μόνο στον Ατρόμητο.
Προσπαθώ καθημερινά μέσα από τις προπονήσεις και τους αγώνες να πείσω τους ανθρώπους του Ατρόμητου ότι αξίζω να μου δοθεί η ευκαιρία να βρεθώ στην πρώτη ομάδα. Τα τελευταία χρόνια ο Ατρόμητος είναι μέσα στις πέντε κορυφαίες ομάδες της Ελλάδας. Δεν είναι κάποια τυχαία ομάδα. Αν κάποτε φύγω από τον Ατρόμητο θα επιλέξω μια ομάδα μεγαλύτερη από αυτόν που θα μου δώσει μεγαλύτερες προοπτικές στο να γίνω καλύτερος ποδοσφαιριστής.
Πως αντιλαμβάνεται ένα νέο παιδί τόση μεγάλη επιτυχία σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα;
Για μένα ακόμα δεν έχω καταφέρει τίποτα. Όπως είπα πριν, έχω το κεφάλι κάτω και δουλεύω καθημερινά να πείσω τους ανθρώπους του Ατρόμητου για το τι αξίζω.
Ποιο είναι το μυστικό που σου δίνει δύναμη για να βελτιώνεσαι και ποιοι οι στόχοι σου για το μέλλον και την ποδοσφαιρική σου καριέρα;
Δεν θα έλεγα πως έχω κάποιο συγκεκριμένο μυστικό απλώς για το κάθε λάθος δεν κοιτάω να ρίξω ευθύνες σε άλλους παρά να δω τι θα μπορούσα να κάνω εγώ καλύτερα ώστε να μην είχε συμβεί αυτό. Επίσης πως σε κάθε προπόνηση να δίνεις το 100% σου και να σέβεσαι κάθε προπονητή που συνεργάζεται γιατί από τον πιο καλό μέχρι και τον πιο κακό πάντα μπορείς να πάρεις κάτι που θα σε βοηθήσει στην συνέχεια της καριέρας σου.
Στόχος μου είναι να υπογράψω όσο το δυνατόν γρηγορότερα το πρώτο μου επαγγελματικό συμβόλαιο, να συνεχίσω να αγωνίζομαι για την Εθνική και να παίξω κάποια μέρα σε μια από τις κορυφαίες ομάδες της Ευρώπης.
Κλείνοντας θα ήθελες να προσθέσεις κάτι άλλο;
Ναι, θα ήθελα να ευχαριστήσω το sportsthea για αυτή την συνέντευξη, ιδιαίτερα τον κύριο Ν. Κορσιάνο αλλά και όλους τους ανθρώπους της Κεφαλονιάς που με στηρίζουν και πιστεύουν σε μένα και για τους οποίους βάζω τα δυνατά μου καθημερινά για να τους βγάλω ασπροπρόσωπους αλλά και να τους κάνω υπερήφανους, ανταποδίδοντας με αυτό τον τρόπο την αγάπη τους.
Ευχαριστούμε Σεμπάστιαν για το χρόνο που μας διέθεσες ώστε να βγει αυτή η συνέντευξη και σου ευχόμαστε κάθε επιτυχία στο μέλλον.
Και εγώ σας ευχαριστώ…
Φώτο του Σεμπάστιαν


























Οι παραπάνω φώτο είναι από το προσωπικό αρχείο του Σεμπάστιαν και τις οποίες ο ίδιος μας παραχώρησε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου