Τετάρτη, Μαρτίου 4

Coach ΔΑΜΚΑΛΗΣ: ‘’Οι λόγοι της παραίτησης μου από τις ακαδημίες και το ανδρικό τμήμα του Κεφαλληνιακού’’


Σε συνέχεια του δελτίου τύπου του Δ.Σ. του Κεφαλληνιακού  Α. Ο. 2013, θα ήθελα να διευκρινίσω τους λόγους που οδήγησαν στην παραίτηση από προπονητής του ανδρικού τμήματος του συλλόγου και κατ’επέκταση από τις ακαδημίες του.
Στις 20/1/2020 κλήθηκα από τη διοίκηση του συλλόγου να αναλάβω το ανδρικό τμήμα, παραλαμβάνοντας την ομάδα ένα βήμα πριν τη ζώνη του υποβιβασμού. Μετά από τρεις σερί νίκες η ομάδα βρέθηκε με αξιώσεις να διεκδικεί πια την είσοδο της στα play off ανόδου.
Εκείνη τη χρονική στιγμή σε επικοινωνία με τη διοίκηση, μου "ξεκαθαρίστηκε" ότι στόχος της ομάδας ήταν να αποφευχθεί ο υποβιβασμός και  να μην διεκδικήσουμε την είσοδο στα play off ανόδου και αυτά που μας αναλογούν στα επόμενα παιχνίδια, τελειώνοντας τις υποχρεώσεις μας νωρίτερα, για λόγους που οι ίδιοι γνωρίζουν. 
Αν λοιπόν αυτό μου είχε γίνει "ξεκάθαρο" εξαρχής, κάτι το οποίο ισχυρίζονται οι διοικούντες, δεν θα είχα αναλάβει την ομάδα, γιατί η συνείδηση και η αξιοπρέπεια μου δεν μου επιτρέπουν να μην διεκδικήσω μέσα στο γήπεδο αυτά που μου αναλογούν μέχρι τέλους και που κέρδισα με την αξία μου. Η διαφορά μας λοιπόν στη φιλοσοφία, στις αρχές και τα πιστεύω, με οδήγησαν στο να αποχωρήσω από τη θέση του προπονητή του ανδρικού τμήματος, καθώς  και ως παίκτης από αυτό. Η αποχώρηση μου συνοδεύτηκε και από την αποχώρηση του μεγαλύτερου ποσοστού των παικτών του ανδρικού τμήματος, για παρόμοιους λόγους φαντάζομαι.
Το γεγονός αυτό, μαζί με κάποια ακόμη περιστατικά τον τελευταίο καιρό, με έκαναν να καταλάβω ότι υπάρχει διαφορά φιλοσοφίας, οράματος και νοοτροπίας σε ότι αφορά το άθλημα της καλαθοσφαίρισης μεταξύ εμού και του συλλόγου. Έτσι αναγκάστηκα να υποβάλω την παραίτηση μου και από τις ακαδημίες του συλλόγου, από τις οποίες θα αποχωρήσω μετά το πέρας των υποχρεώσεων τους το καλοκαίρι, δίνοντας στη διοίκηση τη δυνατότητα να βρει αντικαταστάτες και διευκολύνοντας τους σε αυτό το κομμάτι, όντας σωστός επαγγελματίας, αλλά και παιδαγωγός.

Η μπασκετική μου φιλοσοφία δεν μου επιτρέπει να μην αγωνίζομαι για το καλύτερο και να συμβιβάζομαι με το ελάχιστο. Το μπάσκετ για μένα είναι τρόπος ζωής και παιδαγωγικής καλλιέργειας των παιδιών μας.
Μετά από 5 χρόνια, λοιπόν, μιας αξέχαστης εμπειρίας στον Κ.Α.Ο αποχωρώ υπερήφανος. Ευχαριστώ τη Διοίκηση, τους προπονητές, τους συμπαίκτες μου για τη συνεργασία. Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνω στα παιδιά και στους γονείς για την αμέριστη εμπιστοσύνη τους.
Καλή συνέχεια σε όλους !
Το παρελθόν τιμά το μέλλον!!!
Με τιμή
Δαμκαλής Απόστολος
Πτυχιούχος ΤΕΦΑΑ Αθηνών
Καθηγητής Φυσικής Αγωγής
Προπονητής Καλαθοσφαίρισης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου