Κυριακή, Ιουνίου 28

"Αργυρός" με ατομικό ρεκόρ ο εξαιρετικός Γκ. Σουλεϊμάνι της Γ.Ε.Κ. στο Πανελλήνιο Κ18 της Πάτρας

Πολύ καλή παρουσία στα 200 μ. πραγματοποίησε ο Γκέρσι Σουλεϊμάνι (Γ.Ε. Κεφαλληνίας), που ήταν δεύτερος με 21.55 (0,9) και βελτίωσε κι αυτός το ατομικό του ρεκόρ, όπως και ο Πέτρος Σαλίβερος (ΑΣ Τιτάνες Άρτας) με 21.58 (0,9). Ο τελευταίος ήταν ο νικητής και στα 400 μ., αγώνισμα στο οποίο επίσης έχει το όριο για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του Ριέτι. 

Τον εαυτό του ξεπέρασε και ο νικητής της πρώτης τελικής σειράς, Παναγιώτης Φωκαϊδης (ΑΣ Πύρρος Δήμας) με 21.97 (-0,6).

Πολλά συγχαρητήρια Γκέρσι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου