Πολύ καλή παρουσία στα 200 μ. πραγματοποίησε ο Γκέρσι Σουλεϊμάνι (Γ.Ε. Κεφαλληνίας), που ήταν δεύτερος με 21.55 (0,9) και βελτίωσε κι αυτός το ατομικό του ρεκόρ, όπως και ο Πέτρος Σαλίβερος (ΑΣ Τιτάνες Άρτας) με 21.58 (0,9). Ο τελευταίος ήταν ο νικητής και στα 400 μ., αγώνισμα στο οποίο επίσης έχει το όριο για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του Ριέτι.
Τον εαυτό του ξεπέρασε και ο νικητής της πρώτης τελικής σειράς, Παναγιώτης Φωκαϊδης (ΑΣ Πύρρος Δήμας) με 21.97 (-0,6).
Πολλά συγχαρητήρια Γκέρσι!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου