Κεφαλονιά, 23 Ιουνίου 2026
Με το βλέμμα στις αξίες του αθλητισμού: Τα μηνύματα των Δημάρχων Ληξουρίου και Σάμης για το 36ο Kefalonia Gym Festival "Anna Pollatou"
Καθώς το νησί μας ετοιμάζεται να κατακλυστεί από τον παλμό 1.200 αθλητών και συνοδών, η διοργάνωση του 36ου Kefalonia Gym Festival "Anna Pollatou" αποκτά μια ιδιαίτερη σημασία, μετατρέποντας τις εκδηλώσεις σε έναν ζωντανό διάλογο κοινωνικών και ανθρώπινων αξιών.
Ο Δήμαρχος Ληξουρίου, κ. Γιώργος Κατσιβέλης, υπογράμμισε τη διαχρονικότητα του θεσμού:
«Είναι τιμή για το Ληξούρι να φιλοξενεί έναν θεσμό με τέτοια ιστορία, που θεμελιώθηκε από το μεράκι της Μποζένας Μπαρτκόβσκα και του Σταύρου
Μπασιαρδή. Για εμάς, το Φεστιβάλ είναι κάτι πολύ παραπάνω από μια αθλητική εκδήλωση· είναι ένας τρόπος να συναντηθούν πολιτισμοί. Είναι μια "πανδαισία" ψυχής, όπου το πείσμα και η τέχνη της γυμναστικής ενώνονται, αφήνοντας πίσω τους ισχυρούς δεσμούς φιλίας που παραμένουν αναλλοίωτοι στον χρόνο. Συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές που κρατούν αυτό το όραμα ζωντανό.»
Από την πλευρά του, ο Δήμαρχος Σάμης, κ. Παναγής Δρακουλόγκωνας, εστίασε στον παιδαγωγικό ρόλο του Φεστιβάλ:
«Καλωσορίζουμε για τρίτη συνεχή χρονιά το Φεστιβάλ στη Σάμη, συγχαίροντας την Οργανωτική Επιτροπή για το σπουδαίο έργο της. Στην εποχή μας, τέτοιες πρωτοβουλίες αποτελούν φάρους ελπίδας και ζωής για τη νεολαία μας. Μέσα από τον αθλητισμό, διδάσκουμε στα παιδιά την πειθαρχία και τον σεβασμό, αλλά κυρίως τα θωρακίζουμε με υγιή ιδανικά, δείχνοντάς τους τον δρόμο της δημιουργίας και ενισχύοντας την εσωτερική τους δύναμη απέναντι στις προκλήσεις της σύγχρονης
ζωής. Η επένδυση στον αθλητισμό είναι επένδυση στην ίδια την κοινωνία και το μέλλον μας.»
Η διοργάνωση, η οποία τιμά τη μνήμη της Άννας Πολλάτου, ξεκινά με την υπόσχεση να προσφέρει στους συμμετέχοντες εμπειρίες που θα συντροφεύουν το μέλλον τους, αποδεικνύοντας ότι ο αθλητισμός είναι ο ισχυρότερος σύνδεσμος μεταξύ των ανθρώπων.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου