Η 2η επίσημη παρουσίαση (και 3η ημέρα) του 36ου Διεθνούς Φεστιβάλ Γυμναστικής για Όλους "Άννα Πολλάτου" πραγματοποιήθηκε χθες, Σάββατο 27 Ιουνίου 2026 στις 20:00, μεταφέροντας τη μεγάλη αθλητική γιορτή στον ειδικά διαμορφωμένο, προαύλιο χώρο του Γυμνασίου - Λυκείου Σάμης.
Μετά την επιτυχημένη χθεσινή βραδιά στην πλατεία Ληξουρίου, η Σάμη πήρε τη σκυτάλη για να φιλοξενήσει το δεύτερο κύριο μέρος των ομαδικών παρουσιάσεων.
Στην χθεσινή διοργάνωση, που τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Σάμης και του Α.Γ.Σ. Επτανήσων, προσέλκυσε πλήθος κόσμου, αναδεικνύοντας τη φιλοσοφία της μαζικής άθλησης, χωρίς το άγχος του ανταγωνισμού.
Οι εθελοντές είχαν στρώσει τους ειδικούς τάπητες γυμναστικής στην αυλή του σχολείου, ενώ είχαν τοποθετηθεί τα ανάλογα συστήματα ήχου και φωτισμού για να υποστηρίξουν τα απαιτητικά προγράμματα της βραδιάς.
Πριν την έναρξη, έναν σύντομο χαιρετισμό έκαναν ο Δήμαρχος Σάμης κ. Π. Δρακουλόγκωνας και ο πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής κ. Στ. Μπασιαρδής, ενώ στον Δήμαρχο παραδόθηκε το αναμηνστικό έπαθλο του Φεστιβάλ!
Αμέσως μετά, δεκάδες αθλητές ξεδίπλωσαν το ταλέντο τους στο ταπί, σε ένα non - stop θέαμα.
Οι θεατές παρακολούθησαν εντυπωσιακές χορογραφίες, ακροβατικά, ρυθμική γυμναστική, με σύγχρονες χορευτικές φιγούρες και πρόσφεραν το πιο θερμό χειροκρότημα τους.
Σήμερα, Κυριακή 28 Ιουνίου, το φεστιβάλ ρίχνει αυλαία, αρχικά με το καθιερωμένο Beach Party (11:00 - 14:00) στο Tortuga Beach Bar Kefalonia στη μεγάλη άμμο, για την αποχαιρετιστήρια γιορτή των 1.200 αθλητών - συνοδών και στη συνέχεια το βράδυ στο Κλειστό Γυμναστήριο Αργοστολίου "Αντώνης Τρίτσης" με την κεντρική εκδήλωση.
Παρακάτω φωτορεπορτάζ
από τον Kefaloniti τον οποίο ευχαριστούμε
Απαγορεύεται από οποιονδήποτε η αναδημοσίευση μερική ή ολική χωρίς την άδεια του Sportsthea, όπως και η αφαίρεση του -λογότυπου- από τις φωτογραφίες





















































Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου