Η 1η επίσημη παρουσίαση των αθλητικών τμημάτων για το 36ο Διεθνές Φεστιβάλ Γυμναστικής για Όλους «Άννα Πολλάτου» πραγματοποιήθηκε χθες, Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026, μετατρέποντας την κεντρική πλατεία Ληξουρίου σε ένα υπαίθριο αθλητικό χώρο γεμάτο παλμό, ρυθμό και νεανική ενέργεια.
Μετά τη χθεσινή φαντασμαγορική τελετή έναρξης στο Αργοστόλι, το Ληξούρι υποδέχθηκε χθες το πρώτο μεγάλο αγωνιστικό - παρουσιαστικό μέρος του φεστιβάλ, με τη συμμετοχή εκατοντάδων αθλητών από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Η πλατεία έχει κατακλυστεί από νωρίς το απόγευμα από κατοίκους, επισκέπτες και τους γονείς των αθλητών, δημιουργώντας το αδιαχώρητο.
Έναν σύντομο χαιρετισμό έκαναν ο Δήμαρχος Ληξουρίου Γ. Κατσιβέλης και ο πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής Στ. Μπασιαρδής.
Οι αποστολές στον ειδικά διαμορφωμένο τάπητα, παρουσίασαν εντυπωσιακά προγράμματα που συνδυάζουν ενόργανη, ρυθμική, ακροβατική γυμναστική και μοντέρνο χορό.
Καθώς η διοργάνωση στερείται ανταγωνιστικού χαρακτήρα, το χειροκρότημα του κοινού ήταν εξίσου θερμό για όλες τις ομάδες, δικαιώνοντας τη φιλοσοφία της «Γυμναστικής για Όλους».
Αύριο, Σάββατο 27 Ιουνίου, η δράση μεταφέρεται στον προαύλιο χώρο του Γυμνασίου - Λυκείου Σάμης στις 20:00.
Ακολουθεί φωτορεπορτάζ
(Φωτό Kefalonitis τον οποίο ευχαριστούμε)
Απαγορεύεται από οποιονδήποτε η αναδημοσίευση μερική ή ολική χωρίς την άδεια του Sportsthea, όπως και η αφαίρεση του -λογότυπου- από τις φωτογραφίες





































































Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου