Κυριακή, Ιουνίου 28

Εντυπωσίασαν οι παλαίμαχοι Προόδου - Παναιτωλικού - Πάτρας σε χθεσινό μίνι τουρνουά στο Σταυρό (Εικόνες)

Με τιμώμενο πρόσωπο τον Δήμαρχο Ιθάκης Διον. Στανίτσα, ο οποίος βραβεύθηκε από τους παλαίμαχους της Πάτρας για την προσφορά του στον αθλητισμό, απόλυτη επιτυχία και σπουδαίο θέαμα από τις παλιές δόξες των τριών ομάδων, πραγματοποιήθηκε χθες το απόγευμα στο Δημοτικό Σταυρού "Ν. Ραυτόπουλος", το μίνι τουρνουά ποδοσφαίρου παλαιμάχων Ιθάκης.

Συμμετείχαν οι ομάδες των παλαιμάχων: Ιθάκης – Παναιτωλικού και Πάτρας.

Αγωνίστηκαν σε 3Χ40λεπτα παιχνίδια και φυσικά χωρίς καμία σημασία για το αποτέλεσμα, απλά τα αναφέρουμε για την ιστορία.

Παλαίμαχοι Ιθάκης - Παναιτωλικός 1-0

Παναιτωλικός - Παλαίμαχοι Πάτρας 0-2

Παλαίμαχοι Πάτρας - Παλαίμαχοι Ιθάκης 0-0

Διαιτητής ο κ. Περ. Μπαζαρογλου, τον οποίο οι γηπεδούχοι ευχαριστούν για την προσφορά του τόσο σαν Διαιτητής στα παιχνίδια, αλλά και σαν ποδοσφαιριστής με την ομάδα της Ιθάκης.

Οι συνθέσεις των ομάδων

Παλαίμαχοι Ιθάκης:Μανωλόπουλος Κ., Μανωλόπουλος Χρ., Μουράγι, Μαλιακρίδας, Δόριζας, Διαμαντάτος, Βασιλάκης, Γιαννιώτης, Μήτσουρας, Ηλιόπουλος Χ., Ηλιόπουλος Β., Ζαμπέλης, Φατούρος, Πίππος, Γαλάτης, Μπαζάρογλου Π..

Παλαίμαχοι Παναιτωλικού:Ξανθόπουλος, Νταλακούρας, Τάκος, Ασημάκης, Μπιτσικόκος, Κωνσταντόπουλος, Πανόπουλος, Μουχάνης, Γκορόγιας, Καρτσακλής, Λαυράνος, Τόλιας, Παπαχρήστος, Αμπλιανήτης, Σίσι Ασημάκη.

Παλαίμαχοι Πάτρας:Διαμαντόπουλος, Καραγιαννάκης, Μπούρδος, Ροδόπουλος, Κεπενός, Τσούρνος, Συριόπουλος, Σαββόπουλος, Φωτιάδης, Χούσα, βερβέρογλου, Κατσαΐτης, Λαλιώτης, Τάσος Ηλίας, δελδήμος, Χάχαλης.

Με την ολοκλήρωση του τουρνουά έγινε κέρασμα στο snack Bar το κέντρο στην πλατεία του Σταυρού, προσφορά των δύο Σωματείων της Ιθάκης, Α.Ο. Προόδου και Π.Α.Ο. Οδυσσέα.

Όλοι ευχαριστημένοι και ιδιαίτερα οι φιλοξενούμενοι από την φιλοξενία και τις ομορφιές της Ιθάκης, ανανέωσαν το ραντεβού τους για το επόμενο τουρνουά.

Συγχαρητήρια σε όλους!

Δήλωση Δημάρχου Ιθάκης Διον. Στανίτσα:

"Με ιδιαίτερη χαρά παρακολουθήσαμε σήμερα στο Δημοτικό Γήπεδο Σταυρού έναν ξεχωριστό αγώνα παλαιμάχων, με τη συμμετοχή των ομάδων της Ιθάκης, της Πάτρας και του Παναιτωλικού.

Μια όμορφη ποδοσφαιρική γιορτή που έφερε κοντά ανθρώπους οι οποίοι τίμησαν το άθλημα, προσφέροντας συγκίνηση, όμορφες στιγμές και ισχυρά μηνύματα φιλίας και ευγενούς άμιλλας.

Θέλω να συγχαρώ όλους τους παλαίμαχους ποδοσφαιριστές για την παρουσία τους, καθώς και όλους όσοι συνέβαλαν στη διοργάνωση αυτής της εκδήλωσης.

Τέτοιες πρωτοβουλίες αναδεικνύουν τις αξίες του αθλητισμού, ενισχύουν τους δεσμούς μεταξύ των τοπικών κοινωνιών και προσφέρουν όμορφες εμπειρίες σε μικρούς και μεγάλους.

Ο Δήμος Ιθάκης θα συνεχίσει να στηρίζει δράσεις που προάγουν τον αθλητισμό, τον πολιτισμό και την εξωστρέφεια του νησιού μας.

Ευχαριστούμε θερμά τις αποστολές της Πάτρας και του Παναιτωλικού για την παρουσία τους στην Ιθάκη και ευχόμαστε να έχουμε σύντομα την ευκαιρία να ξαναζήσουμε ανάλογες όμορφες στιγμές".

Παρακάτω φωτο από το τουρνουά

















Απαγορεύεται από οποιονδήποτε η αναδημοσίευση μερική ή ολική χωρίς την άδεια του Sportsthea, όπως και η αφαίρεση του -λογότυπου- από τις φωτογραφίες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου