Με απόλυτη οργανωτική και αγωνιστική επιτυχία ολοκληρώθηκε, πριν από λίγο (Κυριακή 21/6 στις ανοικτές αθλητικές εγκαταστάσεις και στο Κλειστό Γυμναστήριο του Δ.Α.Κ. Αργοστολίου, το τουρνουά "3on3 Streetball" στο Αργοστόλι, με την 3η και τελευταία ημέρα της διοργάνωσης να επιφυλάσσει πλούσιο θέαμα, τις καθιερωμένες απονομές, αλλά και μια ιστορική στιγμή χθες Σάββατο, την ανακήρυξη του "Δράκου" του ελληνικού μπάσκετ, Παναγιώτη Γιαννάκη, σε Επίτιμο Δημότη του Δήμου Αργοστολίου.
Η αυλαία της διοργάνωσης έπεσε με τους μεγάλους τελικούς όλων των κατηγοριών, οι οποίοι καθήλωσαν το κοινό που γέμισε τους δύο χώρους διεξαγωγής του τουρνουά.
Οι φιναλίστ προσέφεραν, ωραίες στιγμές, δυνατές μονομαχίες, με το επίπεδο των αγώνων να είναι αρκετά υψηλό, από όλες τις ηλικιακές κατηγορίες.
Εντυπωσιακές φάσεις, εύστοχα σουτ τριών πόντων και αναμετρήσεις που κρίθηκαν στις λεπτομέρειες, κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο.
Εκατοντάδες ήταν οι φίλαθλοι κάθε ηλικίας, οι οποίοι συμμετείχαν με το χειροκρότημα τους, στις προσπάθειες όλων των αθλητών, δημιουργώντας μια εορταστική αθλητική ατμόσφαιρα.
Αμέσως μετά τη λήξη του αγωνιστικού μέρους, πραγματοποιήθηκαν οι τελετές βράβευσης των νικητών, αλλά και κάποιες ειδικές, όπως είθισται σε αυτές τις εκδηλώσεις από τον ΠΣΑΚΚ, στον Δήμαρχο Αργοστολίου Θ. Μιχαλάτο και στους αντιδημάρχους Σπ. Σαμούρη - Γιάν. Τζωρτζάτο.
Απονεμήθηκαν τα μετάλλια και τα αναμνηστικά κύπελλα στις ομάδες που κατέκτησαν την πρώτη θέση ανά κατηγορία.
Όλοι οι συμμετέχοντες έλαβαν αναμνηστικά διπλώματα του τουρνουά, ενώ δόθηκαν αρκετά, μεγάλα δώρα χορηγών των αγώνων και οι διοργανωτές ανανέωσαν το ραντεβού για την επόμενη χρονιά.
Επίτιμος Δημότης Αργοστολίου ο Παναγιώτης Γιαννάκης
Η πιο συγκινητική στιγμή της τριήμερης δράσης ήταν η επίσημη τελετή ανακήρυξης του Παναγιώτη Γιαννάκη σε Επίτιμο Δημότη, στην χθεσινή εκδήλωση (Σάββατο 20/6), κατόπιν ομόφωνης απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου, προς τιμή του στο Κλειστό Γυμναστήριο "Αντώνης Τρίτσης".
Η Δημοτική αρχή τίμησε τον "Δράκο" για την τεράστια προσφορά του στον ελληνικό αθλητισμό και τη νεολαία παραδίδοντας, όπως σας έχουμε ενημερώσει με προηγούμενο άρθρο (Πάτα εδώ) το Σάββατο 20/6, στον κορυφαίο Έλληνα καλαθοσφαιριστή τιμητική πλακέτα και το ψήφισμα του Δήμου.
Τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση οι αντιδήμαρχοι κ.κ. Σπ. Σαμούρης, Γ. Τσιλιμιδός, Δ. Κωνσταντάτος και ο αντιπρόεδρος του Ν.Ε.Ο.Λ. Διον. Μαρούλης.
Το "3on3 Streetball" του Αργοστολίου, ανανέωσε το ραντεβού του για την επόμενη χρονιά, έχοντας πλέον τη σφραγίδα μιας ιστορικής αθλητικής γιορτής.
Συγχαρητήρια σε όλους τους διοργανωτές και στους συμμετέχοντες!
Θα ακολουθήσουν μεγάλα φωτορεπορτάζ από την σημερινή 3η ημέρα
Απαγορεύεται από οποιονδήποτε η αναδημοσίευση μερική ή ολική χωρίς την άδεια του Sportsthea, όπως και η αφαίρεση του -λογότυπου- από τις φωτογραφίες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου