Κυριακή, Οκτωβρίου 1

"Χάλασε" του Χάρη Λαμπρόπουλου στα Φωκάτα!!

Φωτογραφία του χρήστη Α.Ο Φωκάτα.

Ναυάγησε τελικά η μεταγραφή του Χάρη Λαμπρόπουλου, στα Φωκάτα.
Ο ποδοσφαιριστής για δικούς του λόγους και συγκεκριμένα λόγω εργασίας, επειδή δεν μπορεί να παρακολουθήσει τις προπονήσεις, συζήτησε το θέμα του με τον πρόεδρο Νίκο Φωκά, όπου έδειξε απόλυτη κατανόηση στο πρόβλημα του και τελικά δεν υπόγραψε το νέο του δελτίο με αποτέλεσμα η περίπτωση του να αποτελεί παρελθόν πριν ακόμη πραγματοποιηθεί.
Έτσι ήρθε ο «χωρισμός» κοινή συναινέσει και τις δυο πλευρές να συμφωνούν σε αυτή την κατάληξη!
Τα Φωκάτα ψάχνουν για τον αντικαταστάτη του Αχαιού ποδοσφαιριστή (πληροφορίες μας λένε ότι ήδη τον έχουν βρει) και ο ίδιος για την επόμενη ομάδα που θα φορέσει τη φανέλα της.
Από ότι είμαστε σε θέση αν γνωρίζουμε, βρίσκεται σε συζητήσεις με δυο ομάδες από την Β’ τοπική κατηγορία και σύντομα θα αποφασίσει, σε ποια από τις δυο θα καταλήξει!
Αναμένουμε λοιπόν τις εξελίξεις!
Ας δούμε όμως τι δήλωσε ο υψηλόσωμος αμυντικός για αυτή την εξέλιξη:

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα των Φωκατων για την πρόταση που μου έκαναν να με δεχτούν στην ομάδα τους.
Εγώ από μεριά μου δεν μπορώ να ακολουθώ το πρόγραμμα του συλλόγου, ειδικά τις προπονήσεις και κάποιους αγώνες. Ο λόγος είναι οι επαγγελματικές υποχρεώσεις που έχω, υπό άλλες συνθήκες δεν θα είχα πρόβλημα γιατί ο πρόεδρος κ. Νικος Φωκάς μου πρόσφερε ότι καλύτερο μπορούσε. Τον ευχαριστώ πολύ, όπως επίσης και τον κόουτς Διονύση Γαρμπή για την κατανόηση που έδειξαν.
Εύχομαι Στον ΑΟ ΦΩΚΑΤΑ καλή επιτυχία στη νέα σεζόν και στους στόχους που έχουν θέσει»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου