Τετάρτη, Ιουνίου 24

Ο Μάκης Πολλάκης αποχαιρετάει τους Πρόννους με συγκίνηση


Δεν σας κρύβω ότι μετά απ' αυτές τις 2 χρονιές που πέρασα μαζί σας μου ναι τόσο δύσκολο να σας αποχωριστώ όπως και η απόφαση του να συνεχίσω σε έναν άλλο σύλλογο. 
Ο λόγος για αυτό για να γνωρίζουν και όλοι είναι η πρόκληση του να στηρίξω μια προσπάθεια που γίνετε στην Γ' εθνική από την ομάδα του Παλληξουριακού για την καλύτερη δυνατή εκπροσώπηση του νόμου μας σε μεγαλύτερες κατηγορίες.. κάτι που θεωρώ και εμείς οι πιο έμπειροι αλλά και οι πιο νέοι πρέπει να αναγνωρίσουμε και να στηρίξουμε όλοι.
Όλοι έχουμε υποχρεώσεις αλλά όποιος αγαπάει και γουστάρει το άθλημα τα πάντα μπορεί να κάνει αρκεί να υπάρχει θέληση.
Για μένα θα είστε πάντα μια ομάδα μια παρέα μια περιοχή που με αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή και με έκανε να νιώσω λες και φοράω αυτή την φανέλα χρόνια, λες και γνωρίζω αυτούς τους φίλους - συμπαίκτες χρόνια περνώντας τόσο ωραίες στιγμές μαζί σας και κάνοντας φυσικά πολλούς φίλους.
Η εικόνα ίσως περιέχει: 33 άτομα, περιλαμβάνονται οι Pollakis Gerasimos, Lefteris Spathis, Spiros Apostolatos και δημητρης κουρκουμεληςΗ εκτίμηση μου για το σύλλογο και τους ανθρώπους εκεί είναι τεράστια και θα συνεχίσει να είναι όπως και οι σχέσεις μας. Μου φερθήκατε άψογα όπως το ίδιο προσπάθησα να κάνω και εγώ δίνοντας ότι μπορώ σε κάθε ματς.
Καταφέραμε πολλά κ φυσικά επιτευχθεί και ο πρώτος στόχος που είχα όταν ήρθα στην ομάδα να κατακτήσουμε ένα πρωτάθλημα, το πρώτο στην Α' κατηγορία για πρώτη φορά στην ιστορία του συλλόγου το οποίο έμελλε να είναι από τα πιο γλυκά που έχω πάρει ποτέ αν θέλετε, με τον τρόπο τον οποίο ήρθε.
Σίγουρα θα μου λείψει αυτή η τρέλα και η ξεγνοιασιά που είχα μαζί σας στις προπονήσεις τα πειράγματα και ο τρόπος με τον οποίο ευχαριστιέστε το ποδόσφαιρο.
Χωρίς εντάσεις, χωρίς ίντριγκες, χωρίς πίεση και γκρίνιες αλλά με κύριο στόχο τις καλές σχέσεις μεταξύ του συνόλου, χωρίς διαχωρισμούς και πρέπει, αλλά με μεράκι και αγάπη για το άθλημα γιατί μην ξεχνάμε χομπίστες είμαστε.
Αυτός θεωρώ ήταν και ο κύριος λόγος που η ομάδα κατάφερε αρκετές επιτυχίες τα τελευταία 3 χρόνια και που για μένα θα συνεχίσει να πρωταγωνιστεί μιας και διαθέτει παιδιά με πλούσιο ταλέντο και ανθρώπους που είναι κοντά και νοιάζονται για τον σύλλογο και όχι για συμφέροντα.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ επίσης που αντέχατε και την γκρίνια μου κάθε φορά που έχανα σε κάνα δίτερμα η σε κάνα αγώνα μιας και πολλές φορές ξέρω ότι το παράκανα και δεν αντέχω την ήττα.
Θα σας έχω μέσα την καρδιά μου και σας ευχαριστώ για όλα ραντεβού πλέον για καμία κραιπάλη, ξέρετε ότι σε αυτά πάντα είμαι μέσα.
Εις το επανιδείν...!! 
Πηνελόπη Παπαϊωάννου συγχώρεσε με το 10' το έχω αφήσει για το Βλάση είναι ο διάδοχος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου