Τετάρτη, Ιουνίου 24

Το ευχαριστώ του Μέλι Μπράτι στον Ήφαιστο Περιστερίου

Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα, άτομα κάνουν σπορ και υπαίθριες δραστηριότητες

Άλλη μια ποδοσφαιρική σεζόν τελείωσε, μια σεζόν στην οποία είχα την τύχη να δοκιμάσω τις δυνατότητες μου σε ένα διαφορετικό πρωτάθλημα από αυτό που είχα συνηθίσει.
Και σε μια ομάδα που μου χάρισε πολλές εμπειρίες και σίγουρα με ωρίμασε ποδοσφαιρικά.
Θέλω λοιπόν να ευχαριστήσω τον ΑΟ Ήφαιστος Περιστερίου που μου έδωσε αυτή την ευκαιρία.
Δυστυχώς, για προσωπικούς λόγους όμως, δεν θα μπορέσω να συνεχίσω και την επόμενη ποδοσφαιρική σεζόν, εκεί αλλά ελπίζω πως κάποια στιγμή στο μέλλον θα φορέσω ξανά αυτή τη φανέλα.
Επίσης, θέλω να ευχαριστήσω τον προπονητή μου Θοδωρή Τρανό που πίστεψε σε εμένα και με στήριξε σε αυτό το δύσκολο βήμα.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ, θέλω να πω και στη διοίκηση τις ομάδας που μου στάθηκαν όλο αυτό το διάστημα.
Και φυσικά, δε θα γινόταν να ξεχάσω όλους τους συμπαίκτες μου που μαζί τους έζησα όλα αυτά τα έντονα και δυνατά συναισθήματα που μόνο το ποδόσφαιρο μπορεί να χαρίσει !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου