Τετάρτη, Ιουλίου 8

Στ. Μοντεσάντος:.... Σας ευχαριστώ και διατηρείστε το "παρεάκι"


Συγκινητικό ήταν το αντίο του Στ. Μοντεσάντου προς τους Πρόννους.
Ο εξαιρετικός ποδοσφαιριστής αποχαιρετάει συμπαίκτες, Διοίκηση, προπονητές και τους παροτρύνει να διατηρήσουν το «παρεάκι»!
Ο Σταύρος, αναχώρησε από την Κεφαλονιά και σύντομα θα τον δούμε στο πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής. Απομένουν μικρολεπτομέρειες να ολοκληρωθεί η μεταγραφή του για αυτό και δεν αναφέρουμε την ομάδα!
Δείτε παρακάτω τι έγραψε στην προσωπική του σελίδα στο f/b:
«Σκάλα μου σε ευχαριστώ για όλα... που με ανεχτήκατε με τα στραβά μου και τα καλά μου... Τα καλύτερα σας εύχομαι αλάνια μου!!! Μητσάρα (Δημήτρη Κουρκουμέλη) σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου... Και εσένα Σολωμέ μάγκα μου...
Παιδιά να διατηρήσετε το παρεάκι που έχετε και όλα τ’ άλλα έρχονται...
Να είστε όλοι υγιείς!!!»









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου