Τετάρτη, Μαΐου 27

Το ευχαριστώ του Α. Ρέτσι στον πρόεδρο της Ε.Π.Σ.Κ.Ι.



"Θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς τον πρόεδρο της Ε.Π.Σ. Κεφαλληνίας και Ιθάκης κ. Θεμιστοκλή Βαλσαμή για την κατ’ αρχήν προτροπή του και στη συνέχεια να αποκτήσω δίπλωμα προπονητή UEFA B’, παρακολουθώντας συγκεκριμένη σχολή.
Έτσι, κατάφερα πλέον να συγκαταλέγομαι στους επίσημους προπονητές ποδοσφαίρου της UEFA, γεγονός που μου δίνει το δικαίωμα και βρίσκομαι στον πάγκο της ομάδας μου και να εκτελώ τα καθήκοντα μου απολύτως νόμιμα.
Αυτό μου δίνει δύναμη και χαρά, μετά από 23 χρόνια στο ποδόσφαιρο της Κεφαλονιάς να δουλέψω για αυτό και να βάλω ένα λιθαράκι στην πρόοδο του.
Σίγουρα, χωρίς τον φίλο πρόεδρο της Ε.Π.Σ.Κ.Ι. δεν θα το είχα πετύχει και για αυτό οι ευχαριστίες μου στο πρόσωπο του είναι μεγάλες".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου