Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 29

Ο αιώνιος έφηβος των γηπέδων μας στην ομάδα της καρδιάς του


Στην ομάδα της καρδιάς του, ίσως στην τελευταία του παρουσία σαν ποδοσφαιριστής στα γήπεδα μας, αποφάσισε να συνεχίσει στην 30η συνεχόμενη ποδοσφαιρική του παρουσία, ο Λεωνίδας Βανδώρος, ένα από τα καλύτερα παιδιά του τοπικού ποδοσφαίρου. Πραγματικό στολίδι στα γήπεδα μας!!
Και που θα πήγαινε; Φυσικά στον Π.Α.Ο. Κεφαλονιάς.
Το "τριφύλλι" είναι η 8η ομάδα που θα αγωνίζεται και ίσως σε μια χρονιά που μπορεί να «κρεμάσει» τα ποδοσφαιρικά του παπούτσια (δεν τον βλέπω βέβαια να το λέει με σιγουριά, μιας και μας χαμογελάει πονηρά).
Παρακάτω μας λέει ο ίδιος τα υπόλοιπα:
«Τι πιο καλύτερο από το να σταματήσω αυτό το ταξίδι, με το τριφύλλι στο στήθος.
Η χρονιά που μας πέρασε δεν ήταν και η καλύτερη ποδοσφαιρικά, λόγω της ατυχίας με τον τραυματισμό μου στο πόδι. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να ευχαριστήσω όλα τα παιδιά της πρώην ομάδας μου, τα Ομαλά, τα οποία με δέχτηκαν στην οικογένεια τους, σαν να βρισκόμουν εκεί πολλά χρόνια. Παρόλο που η χρονιά, όσον αφορά τις συμμετοχές μου δεν ήταν καλή, μόνο ευχάριστες αναμνήσεις έχω, από μια ομάδα που οι παίκτες που την απαρτίζουν, ζουν και αναπνέουν, για την περιοχή τους.
Τούς εύχομαι ολόψυχα καλή πορεία στην Α’ κατηγορία. Από φέτος λοιπόν, θα είμαι εκεί που το «έψαχνα» αρκετά χρόνια.
Σε μια ομαδα που απο τις πρωτες προπονήσεις, δειχνει να εχει δικαίωσει την επιλογη μου.
Εύχομαι σε όλα τα παιδιά καλή σεζόν και χωρίς τραυματισμούς. Με την ευκαιρία που μου δίνεται, να πω ότι η ιστορία με το γήπεδο (όχι μόνο του Αργοστολίου) έχει ξεπεράσει τα όρια της υπομονής. Θεωρώ «εγκληματικό» αυτό που συμβαίνει με τα γήπεδα της Κεφαλονιάς.
Εύχομαι σύντομα να ανακατασκευαστούν.
Τέλος καλή χρονιά σε όλες τις ομάδες, στους ποδοσφαιριστές να έχουν μια επιτυχημένη χρονιά, χωρίς τραυματισμούς και στον Παλληξουριακό Καλή Επιτυχία στην προσπάθεια του, στο δύσκολο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής κατηγορίας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου