Κυριακή, Δεκεμβρίου 3

Υπερηφάνεια... Φώτο-Video από την απονομή.... Δηλώσεις Γερ. Λιγνού


Η πιο μεγάλη στιγμή στην καριέρα ενός αθλητή είναι να ανέβει στο βάθρο μιας μεγάλης διοργάνωσης και από εχθές ο Γεράσιμος Λιγνός, στο μακρινό Μεξικό έκανε το όνειρο του πραγματικότητα...!!!
Στην "παρθενική" του εμφάνιση σε Παγκόσμιο Πρωτάθλημα κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στα 100 μ ύπτιο, το πρώτο χρονικά για την ελληνική αποστολή, γεμίζοντας μας με χαρά και υπερηφάνεια.
Δηλώσεις.... 
Λίγη ώρα μετά από αυτή τη μεγάλη του επιτυχία ο Γεράσιμος Λιγνός, εμφανώς συγκινημένος δήλωσε στο Sportsthea τα εξής:
«Είναι μία τεράστια επιτυχία για εμένα και όλη την Ελλάδα.
Η χώρα μας θα βρίσκεται στο βάθρο εκεί που τις αξίζει...!!!
Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος γιατί παρά τη δυσκολία του υψομέτρου κολύμπησα πολύ κοντά στο ατομικό μου ρεκόρ. Έκανα πραγματικότητα ένα ακόμα όνειρο μου και είμαι πολύ υπερήφανος αλλά υπάρχει κάτι πιο σημαντικό από αυτό.
Σήμερα έκανα τους ανθρώπους που με αγαπούν να κλαίνε από χαρά... αυτό είναι το πραγματικό μετάλλιο...!!!
Δώστε μου δύναμη και πολύ ψυχραιμία καθώς έχω ακόμα δύο κούρσες και δεν σκέφτομαι τίποτα άλλο.
Σας ευχαριστώ όλους»
Video από την απονομή
Φώτο από την απονομή



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου