Κυριακή, Δεκεμβρίου 24

Β. Γαλιατσάτος:«Δεν τα παρατάω ποτέ και δουλεύω σκληρά»


Ο Βαγγέλης Γαλιατσάτος ήταν το πρόσωπο των αγώνων στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα Άρσης Βαρών, που διεξήχθη στον Πολύγυρο. «Έσπασε» τρία πανελλήνια ρεκόρ Παίδων και σε συνδυασμό με τις διεθνείς διακρίσεις δείχνει ότι έχει όλο το μέλλον μπροστά του. 
Ο Παγκόσμιος πρωταθλητής μίλησε στο Αθηναϊκό ? Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων για τα Πανελλήνια ρεκόρ, για τους στόχους του το 2018 και για τον τραυματισμό του. Παραδέχτηκε ότι πονούσε πολύ στον αγώνα, αλλά ήθελε να κάνει τα Πανελλήνια ρεκόρ. 
Τέλος αναφέρθηκε στον τραυματισμό του και τόνισε ότι δεν πρόκειται να εγκαταλείψει και θα επιστρέψει με στόχο τα Πανελλήνια ρεκόρ Εφήβων.  
ΕΡ: Βαγγέλη στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα σημείωσες τρία Πανελλήνια ρεκόρ. Είσαι ευχαριστημένος;
«Σίγουρα είμαι πολύ ικανοποιημένος από τα τρία Πανελλήνια ρεκόρ. Δεν είμαι, όμως, ικανοποιημένος από τις επιδόσεις μου. Περίμενα να σηκώσω περισσότερα κιλά, ήθελα να σηκώσω 150κ. στο αρασέ και 180κ. στο ζετέ. Δεν μου βγήκαν, γιατί είχα το πόδι μου. Είμαι ευχαριστημένος, όμως, γιατί έκανα το πανελλήνιο ρεκόρ που προσπαθούσα καιρό». 

ΕΡ: Ολοκληρώνοντας την κατηγορία των Παίδων είσαι κάτοχος και των τριών Πανελληνίων ρεκόρ. Αυτός ήταν ο μεγάλος σου στόχος;
«Αυτός ήταν ο στόχος που είχα για το 2018. Ήθελα να καταρρίψω τα Πανελλήνια ρεκόρ. Είμαι πολύ χαρούμενος που τα κατάφερα»
ΕΡ: Πόσο σε δυσκόλεψε το γεγονός ότι ήσουν τραυματίας;
«Με δυσκόλεψε πραγματικά πολύ ο τραυματισμός μου. Εκεί, όμως, φαίνεται ο αθλητής. Στα εύκολα όλοι καλοί είμαστε. Το ζητούμενο είναι να δούμε στα δύσκολα πόσο καλοί είμαστε. Στον αγώνα πόνεσα πάρα πολύ, αλλά προσπάθησα και στο τέλος τα κατάφερα. Δεν ήθελα να σταματήσω».
ΕΡ: Όσοι βρέθηκαν στο Πολύγυρο σου έλεγαν να μην σταματήσεις, αλλά εσύ συνέχισες...
«Εκείνη την ώρα δεν άκουγα. Αυτό που εμπιστεύτηκα ήταν η πίστη στον εαυτό μου. Ήξερα ότι θα τα καταφέρω». 
ΕΡ: Σε τι κατάσταση είσαι τώρα;
«Κάνω ελάχιστη προπόνηση. Μερικές φορές νιώθω μεγάλο πόνο στο πόδι μου κι άλλες φορές λιγότερο. Έχω μιλήσει με τον προπονητή μου και μου είπε ότι ο Πύρρος Δήμας έχει βρει ένα γιατρό που θα με δει, τώρα που είμαι στην Αθήνα. Θα κοιτάξω σε τι κατάσταση είμαι και θα δούμε. Πάντως θα ήθελα να πω ότι δεν τα παρατάω ποτέ και θα δουλέψω πολύ σκληρά. Το λέω αυτό για κάποιους που ισχυρίζονται ότι η καριέρα μου τελείωσε...».
ΕΡ: Τι είναι αυτό που σου έχει μείνει χαραγμένο στην μνήμη σου από το επιτυχημένο 2017;
«Οι μεγάλοι αγώνες και η επιστροφή στην Κεφαλονιά. Εκεί που με περίμεναν όλοι οι φίλοι μου και πανηγύριζαν μαζί μου. Ήταν μεγάλη η χαρά και μοναδικές στιγμές». 
ΕΡ: Σήμερα βραβεύεσαι από τον ΠΣΑΤ ως ανερχόμενο ταλέντο. Πόσο σημαντικό είναι για σένα;
«Είναι μεγάλη τιμή για μένα. Δεν έχω βραβευτεί ποτέ από τον ΠΣΑΤ και είμαι πραγματικά χαρούμενος».
ΕΡ: Για το 2018 ποιοι είναι οι στόχοι σου;
«Τώρα μόλις τελείωσε το Πανελλήνιο πρωτάθλημα, επομένως δεν έχουμε βάλει τους επόμενους στόχους. Γενικότερα, όμως, είναι τα Πανελλήνια ρεκόρ Εφήβων».
Πηγή:www.amna.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου