Τετάρτη, Μαρτίου 31

Το ευχαριστώ του Ν. Μοντεσάντου για την εκλογή του στο Δ.Σ. της ΕΦΟΑ

Αγαπητοί φίλοι και φίλες του Tennis

Σας ευχαριστώ από καρδιάς για την εκλογή μου στην 9η  τιμητική θέση του Δ.Σ. της Ελληνικής Φίλαθλης Ομοσπονδίας Αντισφαίρισης (ΕΦΟΑ).

Σας διαβεβαιώνω ότι θα εργαστώ με όλες μου τις δυνάμεις για την προαγωγή του Αθλήματος σε όλα τα επίπεδα.

Ευχαριστώ τον όμιλό μου, τον Κεφαλληνιακό Όμιλο Αντισφαίρισης και τα μέλη του Δ.Σ. που τον αντιπροσωπεύουν για την ένθερμη συμπαράστασή τους.

Οι περισσότεροι με γνωρίζετε από την αθλητική μου δραστηριότητα από τα Ιωάννινα και την Θεσσαλονίκη μέχρι την Πάτρα και την Καλαμάτα και από την Κω μέχρι την Κέρκυρα.

Όπως ακριβώς αγωνίζομαι μέσα στο γήπεδο,   από σήμερα θα προσπαθώ προς όφελος του Tennis στην Ελλάδα, “να εξασφαλίζω το 2-0 sets χωρίς την δυσκολία του tiebreak”, έντιμα, γρήγορα, ξεκάθαρα και χωρίς πολύ προθέρμανση.

Αυτή άλλωστε είναι και η αγωνιστική τακτική μου.

Ευχαριστώ επίσης όλους τους Ομίλους στην Επικράτεια που με ψήφισαν και δεν με ψήφισαν και υπόσχομαι να είμαι παρόν σε κάθε τους ζήτημα.

Ευχαριστώ από καρδιάς

Νίκος Π. Μοντεσάντος

Vamos στον Ελληνικό Αθλητισμό !!! Vamos στο Ελληνικό Tennis !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου