Σάββατο, Δεκεμβρίου 28

Globe Soccer Award: Παίκτης της χρονιάς ο Ρονάλντο, σε εκδήλωση που έγινε στο Ντουμπάι


Παίκτης της χρονιάς αναδείχθηκε ο Κριστιάνο Ρονάλντο στα βραβεία Globe Soccer Award, σε μια εκδήλωση που έλαβε μέρος στο Ντουμπάι, λίγες μέρες μάλιστα πριν την ανάδειξη του νικητή της «Χρυσής Μπάλας».
Ο Κριστιάνο Ρονάλντο βραβεύτηκε ως καλύτερος παίκτης της χρονιάς, στην τέταρτη απονομή των βραβείων Globe Soccer Award, για τα κατορθώματά του μέσα στο 2013. Η τελετή έλαβε μέρος στο Ντουμπάι, σε μια γιορτή του παγκόσμιου ποδοσφαίρου και μόλις λίγες μέρες πριν την ανάδειξη του νικητή της «Χρυσής Μπάλας».
O 28χρονος Πορτογάλος σούπερ σταρ της Ρεάλ Μαδρίτης, έχει σημειώσει 69 τέρματα μέσα στο 2013 σ’ όλες τις διοργανώσεις, ο οποίος αποδεικνύει πως γίνεται χρόνο με τον χρόνο όλο και καλύτερος.
Ο Πορτογάλος μίλησε για την παρουσία της Εθνικής ομάδας της Πορτογαλίας στα γήπεδα της Βραζιλίας, θέτοντας σαν πρώτο στόχο την πρόκριση στην επόμενη φάση του παγκοσμίου κυπέλλου.
"Πρέπει να είσαι δυνατός και συγκεντρωμένος σε οτιδήποτε κι αν κάνεις. Μερικές φορές μου αρέσει να ζω υπό πίεση. Πάντα θα είναι δύσκολο, αλλά θα προσπαθώ να με κερδίζω όπως πάντα. Δεν θα είναι εύκολο να πετύχω τους στόχους μου, αλλά θα προσπαθήσω". Αναφορικά με τον αγαπημένο του ποδοσφαιριστή στον κόσμο, ο άσος της Ρεάλ Μαδρίτης είπε: "Εκτός από εμένα; Αστειεύομαι. Δεν έχω κάποιον συγκεκριμένο αγαπημένο παίκτη. Στην Ευρώπη και στον κόσμο υπάρχουν πολλοί κορυφαίοι ποδοσφαιριστές. Μου αρέσει να αγωνίζομαι πλάι στους κορυφαίους όπως τους συμπαίκτες μου στη Ρεάλ και να αντιμετωπίζω τους καλύτερους".
Να σημειωθεί πως προπονητής της χρονιάς, αναδείχθηκε ο Ιταλός Αντόνιο Κόντε της Γιουβέντους. Βραβείο που όπως τόνισε ο παλαίμαχος άσος της ομάδας του Τορίνο, οφείλεται στην σκληρή δουλειά και την θυσία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου