Τετάρτη, Αυγούστου 12

Το ευχαριστώ του Χρ. Συνοδινού στον κόουτς Μ. Τζουγανάτο


"Σε λίγες ημέρες ξεκάνει η προετοιμασία της ομάδας μας για τη Β’ Εθνική.... όποτε τι ποιο ωραίο να ευχαριστήσω δημόσια έναν άνθρωπο που δεν του αρέσουν τα μεγάλα λόγια αλλά η δουλειά στο γήπεδο.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον φίλο μου, συμπαίκτη μου και για πολλά χρόνια προπονητή μου ΜΑΡΚΟ ΤΖΟΥΓΑΝΑΤΟ που με έκανε να αγαπήσω την ομάδα και το μπάσκετ απ την 1η μέρα που άγγιξα τη μπάλα, με έπειθε μέρα με τη ημέρα να μην τα παρατάω, τόσο στο παρκέ, όσο και στη ζωή που το 2009 μετά τον τραυματισμό μου δουλέψαμε ώρες ώστε να επανέλθω και να με αλλάξει ως παίχτη και άνθρωπο.
Έχουμε γράψει μαζί χιλιόμετρα περπατήματος να ανταλλάσσουμε σχέδια και όνειρα για την ομάδα που με ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ όπως μέχρι και σήμερα αναφέρει, τα πετύχαμε και με το παραπάνω!
Τον ευχαριστώ που με ανέχτηκε και με κράτησε κοντά στην ομάδα και με έκανε να την πονάω και να την αγαπώ παραπάνω απ τον εαυτό μου.
Πάντα δίπλα σου ΝΕΟΛ
ΚΑΛΗ ΣΕΖΟΝ COACH"!






Απαγορεύεται από οποιονδήποτε η αναδημοσίευση μερική ή ολική χωρίς την άδεια του Sportsthea

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου