Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 10

ΤΟ ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΟΥ SPORTSTHEA ΜΕ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ ΦΙΛΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ ΠΑΝΗΛΕΙΑΚΟΥ- Α.Ε. ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ & ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΕΛΙΟΥ  ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

Αποκλειστικές δηλώσεις Στέλιου Γιαννακόπουλου προπονητή Πανηλειακού στο sportsthea.
   «Το σημερινό (Σ.Σ. χθεσινό) ήταν ένα καλό τέστ και για τις δυο ομάδες, βγήκαν κάποια συμπεράσματα για την ομάδα μας όπως γίνεται σε αυτά τα παιχνίδια να δούμε σε πια κατάσταση και σε πιο βαθμό ετοιμότητας είμαστε. Η ομάδα της Κεφαλονιάς έδειξε αρκετά καλά στοιχεία και νομίζω ότι ήταν ένας αξιόλογος αντίπαλος για μας για να δούμε που πραγματικά βρισκόμαστε με μια ομάδα μικρότερης κατηγορίας, να δούμε και κάποια άλλα παιδιά που δεν είχαν παίξει τόσα πολλά παιχνίδια, δεν είχαν χρόνο συμμετοχής να διαπιστώσουμε που βρίσκονται και οι υπόλοιποι.
   Σε ερώτηση μας σχετικά με την επιστροφή του στον Πύργο και στον Πανηλειακό στην ομάδα που ανδρώθηκε ποδοσφαιρικά, ποια είναι τα συναισθήματα του μας απάντησε: «Σίγουρα τα συναισθήματα μου είναι πάρα πολύ έντονα. Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που επιστρέφω στην ομάδα που ανδρώθηκα ποδοσφαιρικά, θεωρώ ότι ήταν ευκαιρία για μένα να ξεκινήσω την προπονητική μου καριέρα από εδώ που αγαπήθηκα από την ομάδα και τον κόσμο και που εγώ αγάπησα και θεωρώ όχι μόνο εγώ αλλά και οι συνεργάτες μου μαζί με όλα τα παιδιά, την διοίκηση και τον κόσμο θα δώσουμε όλοι μαζί τον καλύτερο μας εαυτό για να επιστρέψει η ομάδα πραγματικά εκεί που της αρμόζει. Το πόσο γρήγορο θα είναι αυτό δεν μπορούμε να το εγγυηθούμε. Αυτό που μπορούμε να εγγυηθούμε είναι ότι θα γίνει μια τεράστια προσπάθεια από όλους μας για να ανέβει η ομάδα σε υψηλότερες κατηγορίες".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου