Σάββατο, Αυγούστου 11

Νέα δυνατή μεταγραφή από τους Πρόννους που τους ενισχύει αμυντικά

Με μια ακόμη δυνατή μεταγραφή συνεχίζουν οι Πρόννοι. Αυτήν τη φορά εντάσσοντας στο δυναμικό τους τον Νίκο Στάβερη, από τον Ηρακλή Πρόννων.
Πρόκειται για έναν από τους παίκτες που διακρίθηκε με την φανέλα της πρώην ομάδας του, αγωνιζόμενος κυρίως στη θέση του κεντρικού αμυντικού.
Ο Στάβερης, για το αγωνιστικό του πάθος, και αναμένεται να δώσει ύψος και δύναμη στην άμυνα των Πρόννων.
Ήταν πρόθεση και των δυο πλευρών να συνεργαστούν, πράγμα το οποίο εν τέλει πραγματοποιήθηκε.
Ο Νίκος, ακολούθησε το ίδιο δρομολόγιο με τον αδερφό του Κυριάκο, λίγους μήνες μετά από αυτόν, κλείνοντας στους Πρόννους.
Ο ίδιος, μετά την υπογραφή σε δηλώσεις του στο Sportsthea ανέφερε:
«Καταρχήν θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση και τους συμπαίκτες μου στον Ηρακλή για τις υπέροχες στιγμές που περάσαμε μαζί.
Μετά άπω εφτά χρόνια στον Ηρακλή αποφάσισα να μετακομίσω στην ομάδα των Πρόννων. Μια ομάδα με στόχους και άρτια οργάνωση.
Είμαι πολύ χαρούμενος που εντάσσομαι και εγώ μετά τον αδερφό μου Κυριάκο στην ομάδα των Πρόννων.
Μαζί θα προσπαθήσουμε να κάνουμε κάτι καλό για την περιοχή και να καταφέρουμε να πετύχουμε ότι δεν κατάφερε η ομάδα πέρυσι.
Υπάρχει πολύ καλό κλίμα στη νέα μου ομάδα, γιαυτό άλλωστε αποφάσισα να παίξω σε αυτή.
Από εκεί και πέρα μας περιμένει πολύ δουλειά και βήμα - βήμα να προσπαθήσουμε να πετύχουμε τους στόχους μας.
Με την ευκαιρία να ευχηθώ καλή ποδοσφαιρική σεζόν, με υγεία σε όλα τα παιδιά που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα του νησιού μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου