Δευτέρα, Αυγούστου 3

Χρ. Συνοδινός: Δεν λέω αντίο γιατί θα είμαι στην ομάδα και θα την υπηρετώ από άλλο πόστο.... Απλά ΕΙΣ ΤΟ ΕΠΑΝΕΙΔΕΙΝ!


«Μετά από 19 χρόνια ήρθε η στιγμή και εγώ να αποχαιρετήσω την ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ μου, την ομάδα μου, τους φίλους μου.... Πίστευα πάντα ότι δεν θα έφευγα ποτέ από την ομάδα της καρδιάς μου, αλλά οι επαγγελματικές μου υποχρεώσεις και το επίπεδο της Β’ εθνικής δεν μπορούν να συμβαδίζουν δυστυχώς.
Οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν την ιστορία και την συμβολή μου στην ομάδα, τους τραυματισμούς, τις θυσίες μου, τις χαρές, τις λύπες, όλα τα συναισθήματα που σου προσφέρει ο αθλητισμός....
Μια ομάδα που την πήραμε απ τη Β' ΕΣΚΑΗ και τη φτάσαμε στην Β’ εθνική, ΜΟΝΟ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ θα νιώθω όταν θα κοιτάζω τα λάβαρα στην οροφή του κλειστού και θα ξέρω ότι ήμουν ένας Στρατιώτης της ομάδας μέσα και έξω από το γήπεδο.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους συμπαίκτες που αγωνίστηκα και πορεύτηκα μαζί τους, όλους τους φιλάθλους που στηρίζουν την ομάδα όλα αυτά τα χρόνια και α συνεχίσουν να το κάνουν.
Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω τη διοίκηση που με στήριξε 19 χρονια και μου εμπιστεύτηκε την Αρχηγία...
Δεν λέω αντίο γιατί θα είμαι στην ομάδα και θα την υπηρετώ από άλλο πόστο.... Απλά ΕΙΣ ΤΟ ΕΠΑΝΕΙΔΕΙΝ
!
Δεν ήμουν απλά ο Χρήστος ο Συνοδινός με το 9!
ΗΜΟΥΝ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥ ΝΕΟΛ»!!
Εικόνες














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου