Κυριακή, Απριλίου 19

Βασίλης Πρεβεζιάνος:Επιστολή αγανάκτισης


Γειά σας, είμαι ο Βασίλης Πρεβεζιάνος, για τους γνωστούς ο ποδοσφαιριστής  που 27 χρόνια  αγωνίζεται μέσα στα γήπεδα και για τους άγνωστους ο πατέρας ενός μικρού νέου ποδοσφαιριστή.
Από όταν ξεκίνησε ο γιός μου το ποδόσφαιρο το πρώτο πράγμα που του έμαθα και συνεχίζω να του λέω, είναι ότι πρέπει να γίνει σωστός αθλητής, και να μάθει να χάνει και να κερδίζει.
Στο σημερινό παιχνίδι της ομάδας μας με το ΠΥΡΓΙ έζησα τρελά πράγματα. Άκουγα από την κερκίδα των φιλοξενουμένων  άλλα ονόματα για παίχτες που έπαιζαν μέσα, είδα μικρούς αθλητες να είναι φοβισμένοι, είδα προπονητή στο άκουσμα ταυτοπροσωπίας να διώχνει τους παίχτες από το γήπεδο και πολλά άλλα τραγικά.
Ο γιός μου βλέποντας τα όσα διαδραματίστηκαν στο γήπεδο με την λήξη του αγώνα μου εκανε μια ερωτηση,  πως γίνεται και γιατί κάποιος να παίζει με άλλο όνομα.
Κάποιοι τα 27 χρόνια που παίζω μπορούν να με πουν σκληρό, φωνακλά, αλλά κανείς δεν μπορεί να με πει ανέντιμο και νοσηρό.
Θα ήθελα λοιπόν να ζητήσω από τους τοπικούς άρχοντες του ποδοσφαίρου που βάζουν τους κανονισμούς του αθλήματος, να του εξηγήσουν αυτοί  για ποιο λόγο και πως συμβαίνουν όλα αυτά.
Εγώ από την μεριά μου θα συνεχίσω να του μαθαίνω το ΕΥ ΑΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ.
ΥΓ. Συγχαρητήρια στο ΠΥΡΓΙ για την νίκη.
Με εκτίμηση
Πρεβεζιάνος Βασίλειος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου