Παρασκευή, Οκτωβρίου 20

Δονυσία Βαλλιανάτου..... Μια σπουδαία Κεφαλονίτισσα αθλήτρια που διαπρέπει στην ανοικτή θάλασσα


Διονυσία Βαλλιανάτου. Μια Κεφαλονίτισσα που διαπρέπει στους αγώνες ανοικτής θαλάσσης. Τελευταία μάλιστα συμμετείχε στην παγκόσμια διοργάνωση Oceanman Greece 2017, που είναι ένας δύσκολος και απαιτητικός αγώνας. Σε αυτόν τον αγώνα μάλιστα προκρίθηκε στον τελικό των 5.000 m.
Η Διονυσία είναι κόρη του Νικόλα Βαλλιανάτου, πρώην προέδρου του Ν.Σ. και νυν περιφερειακού Συμβούλου.
Είχαμε τη χαρά και την τιμή να μιλήσουμε με την σπουδαία Κεφαλονίτισσα αθλήτρια, η οποία μας είπε πολλά και ενδιαφέροντα για αυτά που κάνει.
Ας δούμε παρακάτω τι λέει αποκλειστικά στο Sportsthea:
Τι είναι για σένα η συμμετοχή σου σε αγώνες ανοικτής θάλασσας και ποια η δυσκολία τους;
Η κολύμβηση σε ανοιχτή θάλασσα είναι κάτι που με μαγεύει. Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούν να συμβούν σ΄ έναν αγώνα ανοιχτής θάλασσας, που δεν μπορείς να τα προβλέψεις και να τα ελέγξεις, σε αντίθεση  με την πισίνα, που είναι ένας σταθερός και ελεγχόμενος χώρος.
Υπάρχουν στιγμές που θέλεις να τα παρατήσεις.
Το παλεύεις όμως, ξεπερνάς τον εαυτό σου γιατί έχεις το όνειρο του τερματισμού που σου δίνει δύναμη.
Χρειάζεσαι σκληρή και καθημερινή προπόνηση για να τα καταφέρεις;
Για να πετύχω τους στόχους μου προπονούμαι καθημερινά μιάμιση ώρα με πρόγραμμα και προσήλωση έχοντας πάντα την βοήθεια των δικών μου ανθρώπων και των προπονητών.
Είσαι 43 Ετών. Αποτελεί εμπόδιο για σένα αυτό; Υπάρχει κάτι άλλο που εμποδίζει την προσπάθεια σου;
Η ηλικία μου  δεν αποτελεί εμπόδιο για μένα, μιας και έχω καλή φυσική κατάσταση και δεν υπάρχουν ιδιαίτεροι τραυματισμοί.
Το μόνο εμπόδιο που θα μπορούσα να εντοπίσω εγώ σαν ερασιτέχνης είναι το κόστος συμμετοχής, τόσο για τις προπονήσεις, όσο και για τους αγώνες.
Πότε άρχισες να ασχολείσαι με το άθλημα;
Εδώ και ένα (1) χρόνο λαμβάνω μέρος σε αγώνες ανοιχτής θαλάσσης, που διοργανώνονται στην Ελλάδα, με αρκετές διακρίσεις. 
Πρόκειται για διοργανώσεις σε διάφορες περιοχές της χώρας, που συνήθως ξεκινούν από τον Μάιο και διαρκούν έως και τον Οκτώβριο. 
Απευθύνονται σε ερασιτέχνες αθλητές όλων των ηλικιών και των επιπέδων, καθώς οι περισσότεροι αγώνες περιλαμβάνουν αγωνίσματα 1.000 μέτρων, 2,5 και 5 χιλιομέτρων. Υπάρχουν και πιο απαιτητικοί αγώνες με περισσότερα χιλιόμετρα (15, 26 ακόμη και 30).
Από όσο γνωρίζουμε, μετά από μια σειρά δύσκολων και απαιτητικών αγώνων, είχες συμμετάσχει στην παγκόσμια διοργάνωση Oceanman Greece 2017 και μάλιστα προκρίθηκες στον τελικό! Πες μας λίγα λόγια για όλα αυτά και την συγκεκριμένη διοργάνωση.
Στις 2 Ιουλίου 2017 έλαβα μέρος στη διοργάνωση OCEANMAN GREECE 2017 (Παγκόσμια Διοργάνωση), που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, στον κόλπο του Οιτύλου στη Μάνη, όπου έλαβαν μέρος 320 αθλητές, άντρες και γυναίκες από διάφορες χώρες του κόσμου (Ουκρανία, Μολδαβία, Ισπανία, Γερμανία, Τουρκία, ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Χονγκ Κονγκ, Αραβικά Εμιράτα).
Ο αγώνας τελούσε υπό την αιγίδα του Δήμου Ανατολικής Μάνης, Κολυμβητικής Ομοσπονδίας Ελλάδος (ΚΟΕ), καθώς και του Υπουργείου Τουρισμού και της Πελοπόννησος Α.Ε.
Οι αθλητές αγωνίστηκαν σε τρεIς αποστάσεις: 0,5km, 2,5km & 7.5km και οι δέκα (10) πρώτοι καλούνται να συμμετάσχουν στον τελικό αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος στο Benidrom της Ισπανίας.
Κατά τη συμμετοχή μου στο αγώνισμα των 5.0km προκρίθηκα στην 6η θέση, πρόκριση η οποία μου έδωσε τη δυνατότητα να συμμετάσχω στον Παγκόσμιο Τελικό του Αγώνα Κολύμβησης Ανοιχτής Θαλάσσης που διοργανώθηκε στο Benidrom της Ισπανίας στις 15 Οκτωβρίου 2017, (http://oceanman-openwater.com/travesias/oceanman-benidorm.
Να πω εδώ ότι οι Έλληνες κολυμβητές που ταξίδεψαν στην Ισπανία με την πολύτιμη βοήθεια της Way Out Adventures διέπρεψαν ανάμεσα σε περισσότερες από 1.200 συμμετοχές από 32 χώρες του κόσμου. Οι συνθήκες του αγώνα ήταν ιδιαίτερα απαιτητικές και όλοι οι κολυμβητές πάλεψαν με τα ψηλά κύματα της νότιας Ισπανίας.
Τι κέρδισες από αυτή τη συμμετοχή σου;
Χαρά και ικανοποίηση που μου δόθηκε η ευκαιρία να εκπροσωπήσω την χώρα μας και τα χρώματα της Ελληνικής Σημαίας που έγιναν ένα με τα χρώματα της θάλασσας.....
Μια απίστευτη εμπειρία μαζί με φοβερούς ανθρώπους! Πραγματικά αυτό το ταξίδι θα μείνει βαθιά χαραγμένο στις μνήμες όλων..... Ευχαριστώ τους συναθλητές μου για όλα..... για την αποδοχή τους, την καταπληκτική παρέα τους..... Συγχαρητήρια σε όλους.....
Και κάτι τελευταίο. Πως συνδυάζεις τον αθλητισμό με τις οικογενειακές και λοιπές σου υποχρεώσεις;
Είναι δύσκολο, γιατί κάποιες μέρες δεν υπάρχει χρόνος..... όμως όταν θες κάτι και το θες πολύ όλα γίνονται..... Οι περισσότερες προπονήσεις γίνονται βράδυ, όταν φυσικά έχουν ολοκληρωθεί οι υποχρεώσεις που αφορούν το οικογενειακό περιβάλλον ή το εργασιακό..... Ξυπνάω πάντα πολύ πρωί (5:00).... δεν ξενυχτάω, δεν πίνω..... γενικά δεν κάνω καταχρήσεις... Προσπαθώ να αξιοποιώ τον χρόνο μου όσο γίνεται καλύτερα.... Φυσικά βοηθάει πολύ ότι και τα παιδιά μου είναι σε μια ηλικία που πια αυτοεξυπηρετούνται.
Έχω δίπλα μου πάντα και τον σύζυγό μου που και εκείνος συμβάλει με τον δικό του τρόπο.... Η βοήθεια του αποδεικνύεται πολύτιμη......
Ευχαριστώ την οικογένεια μου, τον προπονητή μου, που προσφέρθηκε οικειοθελώς να με στηρίξει και την ομάδα που εργάζεται στο κολυμβητήριο «Σταύρος Νιάρχος» για την ψυχολογική υποστήριξη!
Διονυσία σε ευχαριστούμε πολύ για αυτή την συνέντευξη και σου ευχόμαστε να είσαι υγιής και να χαίρεσαι κάθε σου στιγμή στην ανοικτή θάλασσα με πολλές επιτυχίες.
Και εγώ σας ευχαριστώ και θα προσπαθώ κάθε φορά να δίνω τη δική μου «μάχη» για την πατρίδα και το άθλημα που εκπροσωπώ.
Φώτο


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου