Δευτέρα, Απριλίου 22

Θ. Τούρλας: Παναγιώτη Κονταρίνη σε ευχαριστώ!!


Ο άτυχος του χθεσινού ντέρμπι Θανάσης Τούρλας, αφού τραυματίστηκε και αποχώρησε από το παιχνίδι στο 14’ της συνάντησης με ένα πολύ βαρύ διάστρεμα, επικοινώνησε με το Sportsthea και μας παρακάλεσε να δημοσιεύσουμε τα παρακάτω:
«Με τη λήξη του αγώνα της ομάδας μου, με αντίπαλο τον Παλληξουριακό, χθες το απόγευμα στο Δ.Α.Κ. Αργοστολίου και τον τραυματισμό μου, επικοινώνησε μαζί μου το μέλος του Δ.Σ. της αντίπαλης ομάδας κ. Παναγιώτης Κονταρίνης, ο οποίος εργάζεται ως καπετάνιος και βρίσκεται εκτός Ελλάδας, για να μου συμπαρασταθεί και να μου ευχηθεί περαστικά.
Πραγματικά μια ενέργεια που εκτός του ότι με συγκίνησε, δείχνει το ήθος  και τις αξίες του παράγοντα άνθρωπου, κ. Π. Κονταρίνη.
Ήταν κάτι που δεν περίμενα και σίγουρα ελαφρύνει την στεναχώρια μου, από αυτή την περιπέτεια, την οποία θα ξεπεράσω άμεσα και θα επιστρέψω και πάλι πιο δυνατός στους αγωνιστικούς χώρους.
Καπετάν Παναγιώτη Κονταρίνη καλές θάλασσες, σε ευχαριστώ από καρδιάς»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου