Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 3

Κ. Ζαρνακούπης:Ένας μεγάλος κύκλος κλείνει..... 4+χρόνια στο νησί

"Ένας μεγάλος κύκλος κλείνει.. 4+χρόνια στο νησί έφτασε η στιγμή να το αποχαιρετήσω.

Ποιος να μου το έλεγε κάθε φορά που με θυμάμαι, να γκρινιάζω να φύγω και τώρα που φεύγω, στεναχώρια….

Ένα μέρος που έγινε σπίτι μου πλέον είναι σαν να γεννήθηκα και να μεγάλωσα εδώ.

Έκανα οικογένειες εδώ, γνώρισα ανθρώπους που θα είναι στην καρδιά μου μια ζωή και θα τους θεωρώ οικογένεια…… φίλους αδελφικούς, που ήταν εκεί για μένα όποτε τους χρειάστηκα.

Έπαιξα στο καλύτερο σωμάτιο που θα μπορούσα να παίξω στην καριέρα μου, σαν ερασιτέχνης ποδοσφαιριστής, στην ΣΚΑΛΑ Α.Ο. Πρόννων, μια ομάδα οικογένεια, μου συμπεριφέρθηκαν όλοι από την πρώτη στιγμή λες και ήμουν ντόπιος με βάλανε στα σπίτια τους από την πρώτη στιγμή με αγαπήσανε σαν παιδί τους.

Ίσως φαίνομαι υπερβολικός, αλλά είναι ακόμα περισσότερα από αυτά που διηγούμαι αυτή την στιγμή.

Για μένα είναι η ομάδα της καρδιάς μου (και δεν πουλάω οπαδιλίκι), τι να πρωτοθυμηθώ ξενύχτια άπειρα, ψησίματα στην παραλία, στις αυλές, στο γήπεδο παντού μια ψησταριά και γλέντια. Αξέχαστες στιγμές, άφθονο γέλιο, ταξίδια όλοι μαζί γέλια πειράγματα…

Τέλος πάντων θα σταματήσω να γράφω γιατί είναι τόσα πολλά που δεν τελειώνουν ποτέ!

Υγ1:Συνεχίστε να είστε έτσι, όπως είστε μην αλλάξετε τίποτα.

Υγ2:Θα γυρίσω πίσω κάποια στιγμή για να πάρουμε ένα κύπελλο. Πρωτάθλημα πήραμε.

Εις το επανιδείν"!!!







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου