Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 27

Γρηγ. Σουβατζόγλου: Ένα νέο ταξίδι με τον Γεράσιμο Λιγνό ξεκινάει

Με συνοδοιπόρο τον παραολυμπιονίκη @gerasimoslignos θα ξεκινήσουμε μια σειρά διεθνών αγώνων για να κερδίσουμε μια θέση στην Παρολυμπιάδα στο Παρίσι στο Παρατρίαθλο.

Ο Γεράσιμος έχει μειωμένη κεντρική όραση και μου έκανε την τιμή να είμαι εγώ αυτός που θα τον οδηγήσει μέχρι εκεί.

Εκτός από γρήγορος κολυμβητής είναι εξαιρετικός χαρακτήρας και δουλευταράς, αυτά είναι που με κάνουν να πιστεύω ότι αυτή η συνεργασία θα αποδώσει καρπούς.

Είναι μεγάλη η χαρά μου που θα μπορέσω να μοιραστώ την εμπειρία μου για ένα τόσο καλό σκοπό.

Με ελάχιστη προετοιμασία κερδίσαμε την 1η θέση στο sprint τρίαθλο της @trimoresportevents στο Ρεθυμνο - σας ευχαριστούμε πολύ για την φιλοξενία!

Σε λιγότερο από μήνα θα συμμετέχουμε στο Ηράκλειο στο Παν. Πρωτ. ΑΜΕΑ και συνεχίζουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου