Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 1

Συγκινητικός ο Γερ. Λιγνός.... Άλλο ένα μαγικό ταξίδι έφτασε στο τέλος του!!!

Άλλο ένα μαγικό ταξίδι έφτασε στο τέλος του!!!

Όχι ακριβώς όπως θα ήθελα γιατί ο πόνος δεν με άφησε αρκετές μέρες να το απολαύσω!!

Ήθελα το κάτι παραπάνω, αλλά για να είμαι ειλικρινής υπάρχουν αθλητές που παλεύουν μια ζωή και δεν καταφέρνουν να φτάσουν στο επίπεδο ολυμπιακών ή παραολυμπιακών αγώνων..

Αύτη την κούρσα (100 πρόσθιο) την περίμενα 5 χρόνια, ζούσα για να πετύχω ξανά!

Μου άξιζε να τερματίσω με το κεφάλι ψηλά και αυτό έκανα παρότι ήξερα ότι δεν είχε έρθει το αποτέλεσμα που εγώ επιθυμούσα και πολέμησα για αυτό!!

Η ζωή είναι γεμάτη προκλήσεις και για μένα έχουν έρθει πολλές, πάρα πολλές, αλλά τώρα είναι η ώρα να ξεκουραστώ και να σκεφτώ την υγεία μου και τον εαυτό μου..

Υ.Γ 2 ΠΑΡΑΟΛΥΜΠΙΑΔΕΣ

2 ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ

2 ΠΑΜΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΓΜΑΤΑ

Υ.Γ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΤΕ..

ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΑΛΕΞΙΑΣ..

photographer: @karanikolas

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου