Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 6

Επέστρεψε ο παραολυμπιονίκης Γερ. Λιγνός στο νησί.... Τα ευχαριστώ, αλλά και τα πολλά δικαιολογημένα παράπονα του

Επιστρέφοντας από ένα ταξίδι γεμάτο εμπειρίες στο ΤΟΚΙΟ θα ήθελα να ευχαριστήσω το κόσμο για την απεριόριστη αγάπη που μου έδειξε όλες αυτές τις μέρες!!!

Επίσης θα ήθελα να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ στα ιχθυοτροφεία Κεφαλονιάς που με στήριξαν και σε αυτό το όνειρο!

Με λύπη διαπίστωσα ότι ούτε μια αρχή της Κεφαλονιάς και ούτε ένας αθλητικός σύλλογος δεν ανέφερε κάτι για την συμμετοχή μου στους παραολυμπιακούς αγώνες (εξαιρουμένων των σωματείων του τοπικού μπάσκετ που μου ευχήθηκαν και τους ευχαριστώ).

Αυτή η κοινωνία προφανώς έχει γεμίσει ολυμπιονίκες και η συμμετοχή του Γεράσιμου δεν ήταν τόσο σημαντική

Επιπλέον να ενημερώσω μερικούς ότι αγωνιζόμουν με θλάσηπάρχουν αθλητές που παίρνουν εκατομμύρια και δεν αγωνίζονται με παρόμοιους τραυματισμούς).

Εσείς λοιπόν που κρίνατε ότι δεν τα κατάφερα ή ότι θέλω περισσότερη προπόνηση σας περιμένω μια μέρα στο κολυμβητήριο να με διδάξετε!

Τα παιδιά μας έχουν ανάγκη από πραγματικά πρότυπα και δεν εννοώ εμένα, εννοώ τον επόμενο Γεράσιμο.

ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ!!

Είμαι περήφανος που το 95% του κόσμου χαμογέλασε με την παρουσία μου αυτά τα πέντε δύσκολα χρόνια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου