Δευτέρα, Αυγούστου 22

Αντίο με παράπονο του Γ. Κουμαριώτη από το Ε.Α.Κ. Φαρακλάτων

Μετά από 16 χρόνια εργασίας, στο Ενωσιακό Αθλητικό Κέντρο της Ε.Π.Σ.Κ.Ι. στα Φαρακλάτα, έφτασε η ώρα να πω ένα αντίο και ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ σε κάποιους ανθρώπους, οι οποίοι στάθηκαν δίπλα μου και έκαναν το έργο μου καλύτερο.

Βέβαια, η αποχώρηση μου δεν έγινε όπως εγώ θα επιθυμούσα και με τη θέληση μου, αφού ουσιαστικά απολύθηκα, μιας και το Ενωσιακό πλέον ανήκει στο Δήμο Αργοστολίου.

Γεγονός που με στενοχωρεί πάρα πολύ, 8 μήνες μάλιστα πριν την συνταξιοδότηση μου, αφού θεωρώ ότι θα μπορούσε να μου γίνει μια νέα 8μηνη σύμβαση, ώστε να συμπληρώσω σαν εργαζόμενος την ηλικία συνταξιοδότησης και να αποχωρήσω όπως θα μου άξιζε.

Φυσικά δεν κρατάω κακία σε κανέναν και το γεγονός που απαλύνει την στεναχώρια μου, είναι η συμπάθεια του κόσμου (φιλάθλων – παραγόντων – προπονητών), ο οποίος γνωρίζει πολύ καλά τι πρόσφερα όλα αυτά τα χρόνια στο τοπικό ποδόσφαιρο, από όποια θέση το υπηρέτησα!

16 ολόκληρα χρόνια έδωσα τον καλύτερο εαυτό μου για την εύρυθμη λειτουργία του γηπέδου, 7 ημέρες την εβδομάδα, χωρίς ρολόι, χωρίς αργίες, ώστε να εξυπηρετήσω τις ανάγκες των Σωματείων και των μικτών ομάδων της Ένωσης.

Με την ευκαιρία θέλω να ευχαριστήσω τα Σωματεία με έδρα το Ενωσιακό, τις Διοικήσεις τους, τους προπονητές και τους ποδοσφαιριστές τους, τους διευθυντές Αβάθμιας και Ββάθμιας εκπαίδευσης, τους προπονητές των μικτών ομάδων, τις ομάδες που φιλοξενήθηκαν σε αυτό, το Sportsthea και τον Μιχάλη Αθηναίο για την άψογη συνεργασία που είχαμε.

Ευχαριστώ

Με εκτίμηση

Γιάννης Κουμαριώτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου