Σάββατο, Ιουνίου 1

Ο δρόμος της Ένωσης των Επτανήσων από τον Γ. Ζαχαριάδη ξεκινάει την 10 Ιουνίου 2024 από Κέρκυρα (Βίντεο)

Ο δρόμος της Ένωσης των Επτανήσων ξεκινάει την 10 Ιουνίου 2024 από Κέρκυρα. 

Συνεχίζουμε Παξοί - Αντίπαξοι, Ζάκυνθος, Λευκάδα, Κεφαλονιά, Ιθάκη και τερματισμός στα Κύθηρα.

160 χρόνια μετά... τρέχουμε στα Ιόνια νησιά, στέλνοντας το μήνυμα: "Ενωμένοι είμαστε πιο δυνατοί"!!

Να ευχηθούμε στο μεγάλο αθλητή υπερμαραθωνοδρόμο, καλή επιτυχία στον αγώνα του και τον ευχαριστούμε για όλα όσα έχει κάνει μέχρι σήμερα!

2 σχόλια:

  1. Σας Ευχαριστώ που είστε πάντα δίπλα μου και εκτιμάτε τις προσπάθειές μου! Με αυτόν τον τρόπο στήριξης, μου δίνεται με την αγάπη σας, δύναμη για να συνεχίζω και να κάνω πάντα "το κάτι παραπάνω". Συνεχίζουμε με αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aπό Κέρκυρα έως Κύθηρα προς τιμή των 160 χρόνων της Ενωσης των Επτανήσων με την Ελλάδα .
    Στις 10 Ιουνίου εκκίνηση απο την Κέρκυρα με τερματισμό στα Κύθηρα.
    Σας Ευχαριστώ για την προβολή των προσπαθειών μου. Το εκτιμώ ιδιαίτερα. Αυτές οι ενέργειές σας, είναι ένας τρόπος εκτίμησης των προσπαθειών μου και σας ευχαριστώ θερμά. Με τον τρόπο αυτό, μου δίνετε δύναμη για τη συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή