Τετάρτη, Ιουλίου 24

Συγχαρητήρια κ. Ινφαντίνο σε κ. Γκαγκάτση

Ο πρόεδρος της FIFA Τζιάνι Ινφαντίνο συνεχάρη, με επιστολή του, τον κ. Γκαγκάτση για την εκλογή του στην προεδρία της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας.

Το πλήρες κείμενο της επιστολής

"Αγαπητέ πρόεδρε,

Παρακαλώ δεχθείτε τους θερμότερους χαιρετισμούς μου και τα ειλικρινή μου συγχαρητήρια για την πρόσφατη εκλογή σας ως πρόεδρος της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας.

Οι γνώσεις και οι ηγετικές ικανότητες, το πάθος και η εμπειρία σας θα έχουν αναμφίβολα σημαντική επίδραση στην ανάπτυξη του όμορφου παιχνιδιού μας στην Ελλάδα.

Πεπεισμένος για τις δυνατότητες του ποδοσφαίρου στη χώρα, μπορείτε να βασιστείτε στην προσωπική μου υποστήριξη και τη βοήθεια της FIFA για να πετύχετε αυτόν τον στόχο. Οι πόρτες της FIFA είναι πάντα ανοιχτές αν θέλετε να συζητήσετε για το άθλημά μας, την ανάπτυξή του και την προώθηση των αξιών του.

Επίσης, δράττομαι της ευκαιρίας για να μεταφέρω τα συγχαρητήριά μου στα μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής, τα οποία εξελέγησαν μαζί σας και σας εύχομαι καλή τύχη και επιτυχία σε όλες τις προκλήσεις που βρίσκονται μπροστά σας, ώστε να δημιουργήσετε μια παρακαταθήκη για το μέλλον του ποδοσφαίρου στην Ελλάδα.

Ανυπομονώντας να σας δω σύντομα, σας στέλνω, αγαπητέ πρόεδρε, τις καλύτερες ευχές μου για υγεία και επιτυχία".

Η πρωτότυπη επιστολή του κ. Ινφαντίνο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου