Πέμπτη, Απριλίου 26

Το ευχαριστώ του Ηλία Γιαννά στο Κεφαλονίτικο ποδόσφαιρο


Μετά από πολλά χρόνια παρουσίας μου στο τοπικό ποδόσφαιρο, αλλά και στον τοπικό αθλητισμό και λόγο της αποχώρησης μου από το νησί για επαγγελματικούς λόγους, έφτασε το πλήρωμα του χρόνου, όπου ο κύκλος μου στο τοπικό ποδόσφαιρο έκλεισε.
Σαν αποτίμηση θεωρώ ότι κέρδισα πολλά.
Μεγάλωσα μέσα στο γήπεδο και έγινα ένας μαχητής όχι μόνο στον αθλητισμό αλλά και στην ζωή.
Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια του Παγκεφαλληνιακού που από μικρό παιδί έγινε το δεύτερο σπίτι μου.
Τον αείμνηστο Νικόλα, το Νικόλα το Νεόφυτο για όσα μου δίδαξε στην θέση του τερματοφύλακα.
Ξέρω ότι από εκεί ψηλά μαζί με τον πρώτο μου προπονητή Π. Μπουζίκο χαίρονται για την παρουσία μου στα γήπεδα και όλα όσα μου έμαθαν.
Την ομάδα του Παλληξουριακού και τον φίλαθλο κόσμο του Ληξουρίου, που αν και μικρή η παρουσία μου σε αυτή, ήταν μια φανταστική χρόνια κερδίζοντας το πρωτάθλημα και συμμετέχοντας στο τελικό του κυπέλου.
Όλους τους συμπαίκτες και αντιπάλους και προπονητές μου γιατί χωρίς αυτούς δεν θα μπορούσα να καταφέρω τίποτα.
Όλες τις ομάδες που έπαιξα: Ολυμπιακό, ΑΟΚΙ, Ομαλά, Φωκατα, τον κόσμο τους και τους παράγοντες τους, που ήταν πάντα δίπλα μου.
Τέλος, αυτή την μεγάλη οικογένεια του Α.Ο. Εικοσιμιας, για όλα όσα περάσαμε μαζί για τις χαρές τις λύπες την φανταστική χρόνια 2014-2015, το πρωτάθλημα που κερδίσαμε την συμμετοχή μας στον τελικό κυπέλου και τα μπαράζ την Γ´ Εθνικής την περίοδο 2015-2016.
Αυτή η ομάδα θα είναι όλη μου η ποδοσφαιρική ζωή στο Νησί.
Όσο με ακολουθεί το κορμί μου θα συνεχίζω να παίζω στην Αθήνα για κανένα δυο χρόνια ακόμη!
Θέλω να ευχαριστήσω τους πάντες που συνεργάστηκα, συμπαίκτες, προπονητές, παράγοντες, αντιπάλους, διαιτητές, όλο τον φίλαθλο κόσμο.
Ζήτω συγγνώμη σε όλους όσους μπορεί να στεναχώρησα.
κ. Νικο, Coach σε ευχαριστώ από τα βάθη της ψυχής μου, που από μικρό παιδί με μεγάλωσες και εσύ ποδοσφαιρικά.
Σας Ευχαριστώ όλους
Ηλίας Γιαννάς
Τερματοφύλακας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου