Δευτέρα, Αυγούστου 26

Εις το επανιδείν…… Συγκινητικό το αντίο του Μ. Μπράτι από τον Παλληξουριακό


Το χθεσινό παιχνίδι, μεταξύ Παλληξουριακού – Ξενοφώντα Κρεστένων, για το κύπελλο Ελλάδος, ήταν το τελευταίο με την ερυθρόλευκη φανέλα, για έναν από τους κορυφαίους ποδοσφαιριστές της νέας γενιάς του Κεφαλονίτικου ποδοσφαίρου, τον Μέλι Μπράτι.
Ο Μέλι, μετακομίζει στην πρωτεύουσα και την προσεχή περίοδο θα αγωνιστεί στο Αθηναϊκό ποδόσφαιρο με τα χρώματα του Ήφαιστου Περιστερίου και αναμένεται να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στη νέα του ομάδα.
Να ευχηθούμε στον Μέλι καλή επιτυχία και στο μέλλον να τον δούμε σε ακόμη μεγαλύτερες κατηγορίες. Το ταλέντο, τη θέληση και την αγάπη, απαραίτητα στοιχεία να πετύχει κάποιος στο ποδόσφαιρο, τα έχει και πλέον ο ίδιος κρατάει στα δικά του χέρια την ποδοσφαιρική του εξέλιξη και το μέλλον του.
Παρακάτω η αποκλειστική δήλωση του στο Sportsthea:
"Και έρχεται τελικά η στιγμή που σε κάθε όμορφη περιπέτεια στη ζωή σου πρέπει να πεις ένα αντίο ή μάλλον στη συγκεκριμένη περίπτωση εις το επανιδείν γιατί ποτέ δεν ξέρεις η ζωή πώς θα τα φέρει.... και έτσι ήρθε η ώρα να αποχαιρετήσω και εγώ την ομάδα που μου έδωσε την ευκαιρία να κάνω τα πρώτα μου βήματα, σε αυτό που για εμένα είναι το μεγαλύτερο πάθος στη ζωή μου, σε αυτό που μου δίνει ενέργεια ζωντάνια και δύναμη να παλεύω και να εξελίσσομαι.
Θέλω να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ στον ΠΑΛΛΗΞΟΥΡΙΑΚΟ που μου έδωσε την ευκαιρία να δείξω όλα όσα μπορώ να δώσω για αυτό που αγαπώ για το ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ!!
Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους παράγοντες της ομάδας όπως και τους παίκτες που απ' όταν ήμουν ακόμα μικρό παιδί, πίστεψαν σε εμένα, με στήριξαν και όταν ήρθε η ώρα μου έδωσαν την ευκαιρία να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό και να βοηθήσω και εγώ την ομάδα τις καρδιάς μου.
Σας ευχαριστώ όλους μέσα από την καρδιά μου και να ξέρετε ότι πάντα θα υπάρχει μια ξεχωριστή θέση εκεί για εσάς.....
Εις το επανιδείν λοιπόν και περιμένω από εσάς να δώσετε τον καλύτερο εαυτό σας και να δείξετε σε όλους, τι θα πει πραγματικά ομάδα.... γιατί εσείς το ξέρετε καλά αυτό"!!!! 
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, μερική ή ολική, χωρίς την άδεια του Sportsthea

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου