Δευτέρα, Νοεμβρίου 18

Βράβευση Κάρλος Κάλβο-Best Goal 11ης αγωνιστικής


Το βραβείο του Best Goal της 11ης αγωνιστικής απονεμήθηκε στον Κάρλος Κάλβο της Skoda Ξάνθης, νικητή του διαγωνισμού που διοργανώνουν η Super League, ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αμειβομένων Ποδοσφαιριστών (ΠΣΑΠ) και η NOVA. Τη βράβευση έκανε ο πρόεδρος των Xanthifans κ. Λευτέρης Κασαπίδης. 
Μετά τη βράβευσή του ο ποδοσφαιριστής της Skoda Ξάνθης δήλωσε:
«Είμαι πολύ χαρούμενος για την διάκριση αυτή και θέλω να σκοράρω για να βοηθάω την ομάδα. Θεωρώ ότι έχω πετύχει καλύτερα γκολ και υπόσχομαι να πετύχω ομορφότερα στην συνέχεια. Οι φίλαθλοι μπορούν να περιμένουν περισσότερα από μένα. Το ζητούμενο είναι να πετυχαίνει η SKODA ΞΑΝΘΗ τους στόχους της όποιος κι αν σκοράρει. Η βοήθεια του κόσμου είναι σημαντική για μας και περιμένω να έρθουν στο γήπεδο και να το γεμίσουν γιατί χρειαζόμαστε στην στήριξή τους. Το βραβείο το αφιερώνω στην οικογένειά μου και την σύντροφό μου που βρίσκεται πάντα δίπλα μου». 
Από την πλευρά του ο κ. Κασαπίδης είπε:
«Για μας ως Xanthifans είναι πολύ μεγάλη τιμή που βραβεύσαμε τον Κάλβο, τον ευχαριστούμε για το όμορφο γκολ κι ελπίζουμε να συνεχίσει να σκοράρει και να βοηθά την αγαπημένη μας ομάδα». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου