Τετάρτη, Αυγούστου 24

Μπράβο αγόρι μου..... ο Γεράσιμος Λιγνός στους Παραολυμπιακούς του Ρίο


Σήμερα ήρθε με αρκετή, κατά την άποψη μας, καθυστέρηση η δικαίωση για το Γεράσιμο Λιγνό και τελικά για κάτι που άξιζε με το παραπάνω.
Μιλάμε για την συμμετοχή του με την αποστολή της Ελληνικής Παραολυμπιακής ομάδας στους Ολυμπιακούς αγώνες του Ρίο.
Ο Γεράσιμος, η μητέρα προπονήτρια του Αλεξία Μωραίτη, ο όμιλος του αλλά και όλη του η οικογένεια έδωσαν μεγάλο αγώνα ήταν δίπλα στο μεγάλο αυτό αθλητή και τα κατάφεραν.
Το όνειρο είναι πλέον πραγματικότητα… Το Ρίο είναι η δικαίωση! Όλη Κεφαλονιά υπερήφανη και συγκινημένη, για τη συμμετοχή του αθλητή Γεράσιμου Λιγνού, περιμένει να πανηγυρίσει μια ακόμη δική του επιτυχία! Περιττό να πούμε ότι η επίσημη σελίδα του αθλητή στο f/b έχει πάρει "φωτιά" από τα μηνύματα φίλων και συναθλητών του!
Συγχαρητήρια σε όλους και καλή επιτυχία στον Γεράσιμο.
Να αναφέρουμε ότι ο αθλητής μας θα αναχωρήσει για την Αθήνα την  Τρίτη 30 Αυγούστου και στις 2 Σεπτεμβρίου «πετάει» για το Ρίο.
Οι αγώνες θα ξεκινήσουν στις 7/9 και θα ολοκληρωθούν στις 18/9. Ο Γεράσιμος συμμετέχει στην κατηγορία S13 (κολύμβηση).
Αμέσως μετά την ευχάριστη είδηση ο Γεράσιμος Λιγνός, εμφανώς συγκινημένος δήλωσε στο Sportsthea:
«Είναι μια ιστορική μέρα για έμενα!
Ήταν ένα παιδικό όνειρο που γίνεται πραγματικότητα, έστω και στο πάρα 5’!
Είμαι πανευτυχής! Ευχαριστώ την οικογένεια μου, φυσικά και όλο τον κόσμο που με στήριξε!
Στόχος μου αυτό που ξέρω να κάνω καλύτερα, να ξεπεράσω τον εαυτό μου!
Είναι μια πρόκληση θα προσπαθήσω να το διασκεδάσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου