Κυριακή, Ιουλίου 7

Συγκινητικό το αποχαιρετιστήριο του Αλ. Σαρίκα.... Να ξέρετε είμαι κοντά στην ομάδα με άλλους τρόπους

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Με ένα συγκινητικό μήνυμα στον προσωπικό του λογαριασμό στο f/b ο Αλέξανδρος Σαρίκας, ευχαριστεί τους ανθρώπους, το προπονητικό team, τους συμπαίκτες και τους φίλους της ομάδας του ΝΕΟΛ για την περυσινή καταπληκτική τους συνεργασία.
Ας δούμε τι λέει ακριβώς:
«Μετά από μια μαγική σεζόν στο Ληξούρι ήρθε η σειρά μου να αποχωρήσω, δε θέλω να επεκταθώ στους λόγους.
Αποτέλεσμα εικόνας για Αλέξανδρος ΣαρίκαςΘέλω να ευχαριστώ πρωτίστως τον Κοσμά Μουρελάτο. Με τον τρόπο που μου μίλησε πέρυσι με κέρδισε ώστε να πω το ναι να έρθω, τον κόουτς Μάρκο Τζουγανάτο που με έκανε καλύτερο άνθρωπο, τον βοηθό προπονητή Ανδρέα Χαϊδά, που ήταν πάντα δίπλα μας, τον Ανδρέα Σκροπολίθα που σφύραγε στα δίπλα και τον έβριζα και τελευταίο τον άνθρωπο, που με έκανε στα 36 γιατί τώρα είμαι 37, να πετάω μέσα στο γήπεδο και με πίεζε στα όρια μου, τον Παναγή Μαρκέτο, γυμναστή της ομάδας και φυσικά την οικογένεια Βολτέρα, που είναι Κύριοι σε όλα τους!
Ένα μεγάλο μπράβο και στον κόσμο του Ληξουρίου, που πραγματικά, ακόμα και τώρα μου στέλνουν μηνύματα συμπαράστασης.
Σας ευχαριστώ μάγκες.
Και επίσης τα κωλόπαιδα τους συμπαίκτες μου, που με ανεχτήκανε ως ηγέτη της ομάδας. Να ξέρετε είμαι κοντά στην ομάδα με άλλους τρόπους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου