Παρασκευή, Ιουλίου 27

Α. ΜΑΓΟΥΛΑΣ: ΣΤΟΧΟΙ ΜΟΥ Η ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

ΣΤΟΧΟΣ ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΘΩ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΜΟΥ ΟΜΑΔΑ
   Μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη με τον ταλαντούχο νεαρό μπασκετμπολίστα Ανδρέα Μαγουλά είχε ο sportsthea με την ολοκλήρωση της ένταξης του στην ιστορική ομάδα της Ολυμπιάδας Πατρών.
Ποιος είναι ο Ανδρέας Μαγουλάς:
Γεννήθηκε το 1994 στο Αργοστόλι. Από πολύ μικρή ηλικία φάνηκε το σπουδαίο ταλέντο του στο άθλημα κάτι που δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητο από το έμπειρο μάτι του σπουδαίου Κεφαλονίτη προπονητή Πάνου Ματιάτου. Έτσι σε αυτή την ηλικία εντάχθηκε στην ομάδα του Α.Σ. Κεφαλονιάς περνώντας διαδοχικά  από όλα τα τμήματα του Κεφαλονίτικου Συλλόγου με μεγάλη επιτυχία ξεπερνώντας μάλιστα με πολύ δουλειά και κάποιες μικρές ατυχίες που του παρουσιάστηκαν.
    Ο Ανδρέας ένα σπουδαίο μπασκετικό ταλέντο, είναι πλέον έτοιμος για την νέα αυτή πρόκληση στην πορεία του και αναμένεται να πιάσει την ευκαιρία και να ξεδιπλώσει το σπουδαίο του ταλέντο βοηθώντας παράλληλα την ιστορική ομάδα της Πάτρας για να υλοποιήσει τους φετινούς της στόχους.
S.T.: Ανδρέα πότε άρχισε το ενδιαφέρον σου για το μπάσκετ και ποιοί ήταν αυτοί που σε βοήθησαν στα πρώτα σου βήματα;

Α.Μ.: Το ενδιαφέρον μου για το μπάσκετ ξεκίνησε από πολύ μικρή ηλικία (5 χρονών). Είχα πάει στο γήπεδο του Αργοστολίου να παρακολουθήσω έναν αγώνα μπάσκετ με τον πατέρα μου. Από τότε ενθουσιάστηκα με το άθλημα. Ζήτησα να με γράψει στον Α.Σ.Κ. Στα πρώτα μου βήματα με βοήθησαν οι γονείς μου και ο προπονητής μου κ. Πάνος Ματιάτος με τον οποίο προπονιόμουν και γυμναζόμουν μέχρι και πέρυσι (2011). Στην  συνέχεια με προπονούσε ο κ. Λεωνίδας Παπαδάτος και παρόλο που προπονιόμουν ελάχιστα λόγω των πανελληνίων και που δεν είχαμε συνεργαστεί ποτέ άλλη φορά μαζί, μου έδειξε εμπιστοσύνη. 
Και στους δύο οφείλω πάρα πολλά. Τους ευχαριστώ πολύ μέσα από την καρδιά μου.
S.T.: Ποιές εμπειρίες αποκόμισες από το άθλημα, που μπορούν να σε βοηθήσουν εκτός από τα αγωνιστικά και στην ζωή σου;
Α.Μ.: Οι εμπειρίες από τα τμήματα του Α.Σ.Κ. είναι πολλές: Αγωνιστικότητα, αγάπη για τους συμπαίχτες - συνανθρώπους, σεβασμός, αλληλεγγύη και το κάθε πρόβλημα που μας συμβαίνει στη ζωή να μας κάνει πιο δυνατούς.
S.T.: Τι προσδοκάς από την νέα «πρόκληση» που σου δίνεται; Υπάρχει κάποιος άνθρωπος που βοήθησε στο να γίνει αυτή η μεταγραφή;
Α.Μ.: Οι φιλοδοξίες μου με την Ολυμπιάδα Πατρών είναι να μπορέσω να παίξω καλά, να εξελιχθώ και να καθιερωθώ στην ομάδα. Αυτός που με πρότεινε σ’ αυτήν την σπουδαία ομάδα ήταν ο κ. Θανάσης Μουίκης και τον ευχαριστώ πολύ. Πιστεύω να ανταποκριθώ στις προσδοκίες του και στην εμπιστοσύνη που έδειξε σε εμένα.  
S.T.: Υπάρχει κάποιο μπασκετικό πρότυπο για σένα;
Α.Μ: Πρότυπο για εμένα δεν υπάρχει. Θεωρώ  ότι κάθε άνθρωπος είναι ξεχωριστός. Αν με ρωτάτε εκ βαθέων θα σας απαντήσω ότι παιδιά και νέοι με διανοητικά και κινητικά προβλήματα που ασχολούνται με τον αθλητισμό δείχνουν την δύναμη και την αγωνιστικότητα που πρέπει να έχουμε στη ζωή μας.
S.T.: Θα ήθελες να προσθέσεις κάτι άλλο κλείνοντας αυτή την κουβέντα μας;
Α.Μ: Σε όσους ασχολούνται με τον αθλητισμό εύχομαι να μην έχουν ποτέ σοβαρούς τραυματισμούς και τα όνειρά τους να γίνονται πραγματικότητα.
Τέλος θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου που με στηρίζει και ήταν και είναι δίπλα μου σε κάθε επιτυχία αλλά και αποτυχία μου και ειδικά όταν είχα τραυματιστεί σοβαρά. 
S.T.: Ανδρέα σε ευχαριστούμε πολύ και ευχόμαστε κάθε επιτυχία στην νέα σου «περιπέτεια» στην οποία είμαστε σίγουροι ότι θα στεφθεί με απόλυτη επιτυχία.  
 Α.Μ: Και εγώ σας ευχαριστώ.               

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου