Τρίτη, Μαΐου 21

Οι καλύτεροι της Σούπερ Λίγκας

Τους καλύτερους του πρωταθλήματος της Σούπερ Λίγκας για τη σεζόν 2012-13 ανέδειξε η NOVA μέσω της εκπομπής της «Βραβεία Nova Superleague 2013».
Οι καλύτεροι της Σούπερ Λίγκας

Τα βραβεία στους καλύτερους της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος της Σούπερ Λίγκας για τη σεζόν 2012-13 απένειμε η NOVA.
Στην ειδική εκπομπή του συνδρομητικού καναλιού «Βραβεία Nova Superleague 2013» ανακοινώθηκε η καλυτερη 18αδα του πρωταθλήματος.
Επιπλέον δόθηκαν και βραβεία για την καλύτερη απόκρουση, το fair play της σεζόν, του MVP της σεζόν, του καλύτερου πρωτοεμφανιζόμενου, του καλύτερου προπονητή, του καλύτερου γκολ της σεζόν, της καλύτερης ασίστ, αλλά και της καλύτερης δήλωσης της σεζόν.
Την καλύτερη 18αδα του πρωταθλήματος, όπως την ανέδειξαν στη NOVA, αποτελούν: 
Καλύτερη ασίστ του Ζέκα!
Για τη θέση του τερματοφύλακα ο Ορέστης Καρνέζης του Παναθηναϊκού και ο Γιούρι Λοντίγκιν της Ξάνθης. 
Στην άμυνα, ο Γιάννης Σκόνδρας του Ατρόμητου, ο Ρούμπεν Πουλίδο του Άρη, ο Σεμπάστιαν Μπαρτολίνι του Αστέρα Τρίπολης, ο Χοσέ Χολέμπας του Ολυμπιακού και ο Κώστας Κατσουράνης του ΠΑΟΚ.
Στον χώρο της μεσαίας γραμμής, οι παίκτες που αναδείχθηκαν ως οι καλύτεροι του πρωταθλήματος που μας πέρασε είναι ο Τόμας Ντε Βινσέντι του ΠΑΣ Γιάννινα, ο Μάικλ Ολαϊτάν της Βέροιας, ο Έργκους Κάτσε του ΠΑΟΚ, ο Ρούμπεν Ράγιος του Αστέρα Τρίπολης, ο Ζέκα του Παναθηναϊκού και ο Τζαμέλ Αμπντούν του Ολυμπιακού. 
Δώνης: «Θα μου κάνει καλό να φύγω»
Τέλος οι καλύτεροι επιθετικοί είναι ο Ράφικ Τζεμπούρ του Ολυμπιακού, ο Νταβίντ Αγκάνθο του Άρη, ο Στέφανος Αθανασιάδης του ΠΑΟΚ, ο Δημήτρης Παπαδόπουλος του Πανθρακικού και ο Θανάσης Παπάζογλου του ΟΦΗ.
Από εκεί και πέρα δόθηκαν και βραβεία για τις ειδικές κατηγορίες:
Το βραβεία της καλύτερης απόκρουσης πήρε ο Παναγιώτης Γλύκος του ΠΑΟΚ.
Το βραβείο Fair Play πήρε ο Ζαν Αλέν Μπουμσόνγκ του Παναθηναϊκού.
Το βραβείο της καλύτερης ασίστ πήρε ο Ζέκα του Παναθηναϊκού.
Το βραβείο του καλύτερου γκολ πήρε ο Τόμας Ντε Βινσέντι του ΠΑΣ Γιάννινα.
Το βραβείο του MVP του πρωταθλήματος πήρε ο Τζαμέλ Αμπντούν του Ολυμπιακού.
Το βραβείο του καλύτερου πρωτοεμφανιζόμενο της σεζόν πήρε ο Έργκους Κάτσε του ΠΑΟΚ.
Το βραβείο του πρώτου σκόρερ πήρε ο Ράφικ Τζεμπούρ του Ολυμπιακού.
Το βραβείο του καλύτερου προπονητή πήρε ο Γιώργος Δώνης. 

Τζεμπούρ: «Μπορώ μαζί με τον Κώστα…»
Αναλυτικά τα όσα δήλωσαν οι παίκτες που απαρτίζουν την καλύτερη 18αδα του πρωταθλήματος στην κάμερα της NOVA:
Ορέστης Καρνέζης: «Είμαι πολύ χαρούμενος για τη διάκριση αυτή. Είναι πολύ μεγάλη τιμή για ‘μένα. Θα προτιμούσα να συνδυαστεί με έναν τίτλο με τον Παναθηναϊκό. Δεν ξεκίνησα με τον καλύτερο τρόπο, αλλά με δουλειά και προσπάθεια τα κατάφερα. Ποτέ δεν επαναπαυόμαστε. Ειλικρινά είμαι πολύ χαρούμενος. Προσπάθησα από τη μεριά μου να βοηθήσω όσο μπορώ και θέλω να πω ένα ξεχωριστό ευχαριστώ στον προπονητή τερματοφυλάκων, Παναγιώτη Αγριογιάννη».
Γιούρι Λοντίγκιν: «Είναι τιμή για μένα. Μια τεράστια επιτυχία και μετά από μία πολύ δύσκολη χρονιά για μένα και την ομάδα. Είναι μεγάλη μου χαρά και ευχαριστώ. Για κάθε παίκτη που έχει μια χρονιά και θέλει μια επιβράβευση. Μετά την έλευση του κ. Κωστένογλου, με εμπιστεύτηκε. Τον ευχαριστώ που μου έδωσε την ευκαιρία. Αν δεν ήταν αυτός ίσως να μην ήμουν εδώ με το βραβείο αυτό».
Κώστας Κατσουράνης: «Αυτά τα βραβεία αποτελούν θυσίες μιας ζωής. Όμως αυτό που μας ενδιαφέρει πιο πολύ είναι τα ομαδικά βραβεία και στο τέλος αυτά είναι που μετράνε. Ελπίζω ο ΠΑΟΚ να πάρει την πρώτη θέση στην ομάδα». 

Καλύτερο γκολ του Ντε Βινσέντι
Χοσέ Χολέμπας: «Πολύ καλή σεζόν για εμένα. Ευχαριστώ την ομάδα και τους φιλάθλους για την υποστήριξη. Είμαι πραγματικά χαρούμενος».
Σεμπάστιαν Μπαρτολίνι: «Αγωνίζομαι πολλά χρόνια στην Ελλάδα και το γεγονός ότι η οργανωτική επιτροπή με σκέφτηκε είναι πολύ σημαντικό, μου δίνει θάρρος να συνεχίσω».
Γιάννης Σκόνδρας: «Είναι μια επιβράβευση. Από εκεί και πέρα συνεχίζω τη σκληρή δουλειά. Με βοήθησε πολύ ο Ατρόμητος και είναι μια χρονιά καλή για μένα».
Τζαμέλ Αμπντούν: «Είμαι χαρούμενος για το βραβείο που πήρα. Το αφιερώνω στους φιλάθλους μας, στους συμπαίκτες μου και ελπίζω να βοηθήσω τον Ολυμπιακό να βρεθεί στην κορυφή και του χρόνου».
Τόμας Ντε Βινσέντι: «Είναι μεγάλη τιμή για μένα και για όλο τον ΠΑΣ. Θέλω να το αφιερώσω στην ομάδα, στην οικογένειά μου και τους φίλους μου». 

Κάτσε, ο ρούκι της χρονιάς!
Ζέκα: «Είμαι ευτυχισμένος που κέρδισα το συγκεκριμένο βραβείο. Θέλω να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες και την οικογένειά μου. Αυτοί αποτελούν το στήριγμά μου».
Έργκους Κάτσε: «Θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο που με ψήφισε, την οικογένειά μου που -γιατί χωρίς αυτούς δεν θα ήμουν εδώ- και όσους βοήθησαν να πάρω αυτό το βραβείο».
Ρούμπεν Ράγιος: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος για το βραβείο. Είναι πολύ καλό να βρίσκεσαι στους 18 καλύτερους του πρωταθλήματος. Έδειξα ότι δούλεψα αρκετά και αυτό θα με βοηθήσει στο μέλλον».
Στέφανος Αθανασιάδης: «Θέλω να πω ένα ευχαριστώ στον κόσμο. Στους συμπαίκτες μου γιατί χωρίς αυτούς δεν μπορώ να κάνω πολλά πράγματα και τον προπονητή μου. Είναι ένα βραβείο που μου δίνει τη δύναμη να έχω παρόμοια συνέχεια στο νέο πρωτάθλημα. Είναι για την προσπάθεια που κάνω όλο αυτό τον καιρό και όσα έχω περάσει όλο αυτό το διάστημα».
Δημήτρης Παπαδόπουλος: «Είμαι χαρούμενος φυσικά που επέστρεψα στην Ελλάδα. Βρέθηκε ομάδα να μου δώσει την ευκαιρία, να με πιστέψει και με τη σειρά μου την βοήθησα κι εγώ». 
Θανάσης Παπάζογλου:
 «Είχαμε δύσκολους στόχους από την αρχή της σεζόν. Παιχνίδι με το παιχνίδι βελτιωνόμασταν και το ίδιο έκανα κι εγώ. Μέσα στη σεζόν πέτυχα κάποια σημαντικά γκολ και πιστεύω πως με την απόδοσή μου βοήθησα σημαντικά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου