Τρίτη, Μαΐου 21

Γούρμος του Π.Α.Ο. Βάρδας στο enwsi.gr: «Δεν ήταν η πρώτη φορά, έχω καψούρα για την ΑΕΚΑΡΑ»

Από το πρωί της Δευτέρας ο Αντρέας Γούρμος απολαμβάνει την αποθέωση από το σύνολο των οπαδών της ΑΕΚ. Ο 32χρονος επιθετικός του ΠΑΟ Βάρδας, πανηγύρισε το νικητήριο γκολ απέναντι στη Θύελλα Αμπελοκήπων, στο μπαράζ για την Football League 2, βγάζοντας την φανέλα της ομάδας του, έχοντας από μέσα αυτή της ΑΕΚ. Ο Γούρμος μιλώντας στο enwsi.gr ξεκάθαρισε ότι δεν είναι κάτι που το κάνει για πρώτη φορά. Πάντα φοράει την κιτρινόμαυρη φανέλα, αφού έχει «καψούρα» με την ΑΕΚ.
«Την φανέλα της ομάδας μας την φοράω από την αρχή τη χρονιάς και σε κάθε γκολ που έβαζα την έδειχνα σε όλους. Έχω μεγάλη καψούρα με την ΑΕΚΑΡΑ». Ο επιθετικός του ΠΑΟ Βάρδας μίλησε μάλιστα για εκπληκτικά περιστατικά που έχουν συμβεί στο παρελθόν, αλλά και ένα που συνέβη στην Ζάκυνθο, μόλις τελείωσε το παιχνίδι με την Θύελλα. «Μόλις μπήκα στα αποδυτήρια δεν πρόλαβα να βγάλω τα ρούχα και μπήκε μέσα ένας αστυνομικός που με παρακάλεσε να του δώσω την φανέλα. Άρρωστος ΑΕΚτζής και αυτός. Ήταν μεγάλη ανατριχίλα για μένα αυτό. Φυσικά του την έδωσα. Δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς. Δεν μπορούσα να φανταστώ ποτέ ότι η κίνηση μου θα έχει τόσο μεγάλη απήχηση. Κάτι τέτοιες μικρές λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά για την ομάδα μας».
Ο Γούρμος καταγράφει και τα «προβλήματα» που αντιμετωπίζει σε αρκετά παιχνίδια, ειδικά όταν καταφέρνει να σκοράρει. «Πολλές φορές έχω πρόβλημα, γιατί οι διαιτητές δεν βλέπουν αρχικά τι φοράω από μέσα και μόλις πανηγυρίσω, τρέχουν να δουν τι δείχνω κάτω από την φανέλα της ομάδας μου. Όταν καταλαβαίνουν γελάνε με νόημα».  Παρακολουθεί τις εξελίξεις στην ΑΕΚ και έχει εναποθέσει όλες του τις ελπίδες στον Δημήτρη Μελισσανίδη. «Πιστεύω τώρα με τον Μελισσανίδη σε δύο χρόνια θα είμαστε πρωταθλητές. Έχω εναποθέσει όλες μου τις ελπίδες σε αυτόν. Κάνει πολύ καλές κινήσεις στο ποδοσφαιρικό τμήμα, έχοντας μαζί του τους Μπάγεβιτς, Δέλλα, Λυμπερόπουλο. Πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει η διχόνοια στην ομάδα»
Στο τέλος ρωτήσαμε τον επιθετικό του ΠΑΟ Βάρδας αν φέτος θα έχει χρόνο να παρακολουθεί την ΑΕΚ στην Γ’ Εθνική. «Παντού και πάντα για την καψούρα μας», ήταν η απάντηση του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου