Δευτέρα, Ιανουαρίου 20

Μια ανακοίνωση από τον Διονύση Βαλεντή

Ανακοίνωση
Αναφορικά με την ποινή που μου επιβλήθηκε από την πειθαρχική της ΕΠΣΚΙ θα ήθελα να δηλώσω κατηγορηματικά ότι αυτή βασίστηκε σε ένα απολύτως ψευδές και συκοφαντικό στο πρόσωπο μου Φ.Α. (Φύλλο Αγώνα) και μάλιστα όχι το αρχικό αλλά το συμπληρωματικό που συντάχθηκε άγνωστο που και με εντολή και παρότρυνση ποιου, από τον διαιτητή κύριο Λογοθέτη Β.
Τα όσα ανεγράφησαν στην εν λόγο συμπληρωματική έκθεση είναι απολύτως ψευδή και ο συντάκτης του και οι ηθικοί αυτουργοί του σύντομα θα λογοδοτήσουν ενώπιον της δικαιοσύνης.
Στα 30 χρόνια που υπηρετώ το ποδόσφαιρο του νησιού μας αρχικά ως αθλητής και σήμερα ως προπονητής, πάντοτε σεβόμουν όλους όσους ασχολούνταν με αυτό. Ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια η ενασχόληση μου με αθλητές μικρής ηλικίας, δεν θα μου επέτρεπε να δημιουργήσω επεισόδιο ενώπιον τους. Αντιθέτως παλεύω καθημερινά να βοηθήσω στην πρόοδο των αθλητών με αποτέλεσμα να έχω βοηθήσει και με τις λιγοστές μου δυνάμεις να προχωρήσουν κάποιοι εξ αυτών σε ανώτερο επίπεδο εκτός Κεφαλονιάς γεγονός που προφανώς ενοχλεί κάποιους οι οποίοι ελάχιστα έχουν προσφέρει στο τοπικό ποδόσφαιρο και την νεολαία, αλλά αντιθέτως έχουν κερδίσει πολλά από αυτό.
Επίσης θα ήθελα να απαντήσω στις κατηγορίες ότι η συμπεριφορά μου είναι παράνομη, απαράδεκτη και δυσφημιστική για το ποδόσφαιρο και όχι μόνο, και ότι τα παιδιά που προπονώ πρέπει να έχουν παράδειγμα προς μίμηση άλλες συμπεριφορές όπως αναφέρουν στην ανακοίνωση της τιμωρίας, η ΕΠΣΚΙ.
Το σίγουρο είναι ότι όσο καιρό ασχολούμαι με τα παιδιά και τα μαθαίνω τα λίγα που ξέρω και ο τρόπος μου και η συμπεριφορά μου τα προστατεύει και τα βοηθάει όχι μόνο στο γήπεδο αλλά και στην ζωή τους.  Και αυτό το πετυχαίνω γιατί αγαπώ αυτό που κάνω και τα παιδιά μου το ανταποδίδουν ακριβώς με τον ίδιο τρόπο. Οπότε απάντηση παίρνουν από τα ίδια τα παιδιά και την κοινωνία.
Αναφέρουν επίσης ότι δεν παραβρεθήκαμε για απολογία, αλλά μάλλον μας κοροϊδεύουν όλους εφόσον όπως η ίδια η πειθαρχική Επιτροπή αναφέρει στην απόφαση της «οι ποινές του παρόντος άρθρου επιβάλλονται με βάση το Φ.Α. και δεν χωρεί οποιαδήποτε ανταπόδειξη σχετικά με τις σημειώσεις του διαιτητή» δεν θα μπορούσαμε παρά τις αντιρρήσεις μας ότι τίποτα απ’ όλα όσα αναφέρει ο διαιτητής στο συμπληρωματικό Φ.Α. δεν είναι αληθές, να αλλάξουμε κάτι στην απόφαση τους.
Φαίνεται λοιπόν ότι η ενασχόληση μου αυτή δεν αρέσει σε κάποιους υψηλά ιστάμενα κυρίους οι όποιοι για δεύτερη φορά προσπαθούν ανεπιτυχώς να αμαυρώσουν την προσφορά μου.
Τους προειδοποιώ ότι δεν πρόκειται να τους επιτρέψω να το πετύχουν! 
ΒΑΛΕΝΤΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ
Προπονητής 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου