Σάββατο, Φεβρουαρίου 22

Στα "σαλόνια" της Super League....


Βράβευση Ντουντού Σεαρένσε-Best Goal 25ης αγωνιστικής

Το βραβείο του Best Goal της 25ης αγωνιστικής απονεμήθηκε στον Ντουντού Σεαρένσε του ΟΦΗ, νικητή του διαγωνισμού που διοργανώνουν η Super League, ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αμειβομένων Ποδοσφαιριστών (ΠΣΑΠ) και η NOVA. Το βραβείο απένειμε ο δημοσιογράφος και μέλος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Αθλητικών Συντακτών, Σώτος Παιδάκης. 
Μετά τη βράβευσή του ο ποδοσφαιριστής του ΟΦΗ δήλωσε:
«Είμαι χαρούμενος που παίρνω και πάλι αυτό το βραβείο. Ήταν μια σπουδαία στιγμή για εμένα η φάση που πέτυχα το γκολ στον αγώνα με τον Εργοτέλη.
Αυτό το βραβείο μπορεί να το κέρδισα εγώ, αλλά έχει αντίκτυπο σε όλη την ομάδα και δεν ανήκει μόνο σε εμένα. Ευχαριστώ και πάλι τον κόσμο που με ψήφισε και εύχομαι να έρθουν και άλλες νίκες για τον ΟΦΗ και γκολ για μένα.
Σε ερώτηση που του έγινε για το αν νιώθει καλύτερος από αγώνα σε αγώνα, απάντησε: «Παιχνίδι με παιχνίδι γίνομαι όλο και καλύτερος και σε αυτό με έχουν βοηθήσει πολύ οι συμπαίκτες μου, αλλά και ο προπονητής. Ξεκίνησα να αγωνίζομαι πριν μερικές εβδομάδες και τώρα παίζω περισσότερο και πιστεύω ότι γίνομαι όλο και καλύτερος». 
Σε ότι έχει να κάνει τώρα με τον αγώνα του Σαββάτου με τον Ολυμπιακό, υπογράμμισε: «Είναι ένα ακόμα δύσκολο και σπουδαίο παιχνίδι για την ομάδας. Αν όλοι μας παίξουμε καλά μπορούμε να πάρουμε ένα θετικό αποτέλεσμα, καθώς παίζουμε στην έδρα μας, κάτι που είναι πολύ σημαντικό. Τώρα για εμένα προσωπικά, δεν είναι ένα ιδιαίτερο παιχνίδι εξαιτίας του ότι έχω αγωνιστεί στον Ολυμπιακό. Τώρα είμαι παίκτης του ΟΦΗ και θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για την ομάδα μου». 
Από την πλευρά του ο κ. Παιδάκης είπε:
«Κάτι που επαναλαμβάνεται δεν είναι σύμπτωση, έτσι και ο Ντουντού με το δεύτερο συνεχόμενο βραβείο που παίρνει, δείχνει ότι βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση και ότι αποτελεί ένα σημαντικό κεφάλαιο για την ομάδα. Πιστεύω ότι μπορεί να πάρει και τρίτο στη σειρά βραβείο και να φτάσει το ρεκόρ που έχει ο Καμαρά.
Σε ότι έχει να κάνει με την επιλογή του προσώπου μου για τη βράβευση, θέλω να ευχαριστήσω την ΠΑΕ ΟΦΗ για την τιμή που μου έκανε. Ως μέλος του διοικητικού συμβουλίου του ΠΣΑΤ, η τιμή αυτή αντανακλά σε όλους τους αθλητικούς συντάκτες που είναι κοντά στην ομάδα και καλύπτουν το ρεπορτάζ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου