Σάββατο, Φεβρουαρίου 22

Στα "σαλόνια" της Super League....


Βράβευση Μάρκου Ντούνη-MVP 25ης αγωνιστικής

Το βραβείο του MVP της 25ης αγωνιστικής απονεμήθηκε στον Μάρκο Ντούνη της ΠΑΕ Πανιώνιος, νικητή του διαγωνισμού που διοργανώνουν η Super League, ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αμειβομένων Ποδοσφαιριστών (ΠΣΑΠ) και η NOVA.
Μετά τη βράβευσή του ο ποδοσφαιριστής της ΠΑΕ Πανιώνιος δήλωσε:
"Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που πήρα αυτό το βραβείο. Όπως είπατε είναι πρώτο για μένα. Θα ήθελα βέβαια να υπάρξουν και άλλα στην καριέρα μου. Είμαι πολύ χαρούμενος".
Για το αν περίμενε ένα τέτοιο βραβείο: "Σίγουρα δεν το περίμενα. Με βοήθησαν πολύ και οι συμπαίκτες μου. Το πιο σημαντικό είναι ότι η ομάδα κέρδισε τον αγώνα".
Για το που αφιερώνει το βραβείο του MVP: "Σίγουρα θα ήθελα να το αφιερώσω στην οικογένειά μου που με στηρίζει συνέχεια, στους ανθρώπους της ομάδας, τον κύριο Μανίκα, τον κύριο Λίμα και φυσικά στον κύριο Παναγόπουλο που με έχει στηρίξει τα προηγούμενα χρόνια".
Για τον αγώνα με τον Απόλλωνα: "Είναι ένα πάρα πολύ δύσκολο παιχνίδι για εμάς. Κρίνονται πολλά απ' αυτό το παιχνίδι. Πιστεύω πως θα είμαστε έτοιμοι με το νέο προπονητή, ο οποίος θα μας δείξει κάποια πράγματα για να πάρουμε ότι καλύτερο μπορούμε".
Για το τι πρέπει να προσέξουν από τον Απόλλωνα: "Ο Απόλλων έχει ανέβει πολύ στο δεύτερο γύρο. Η έλευση του νέου προπονητή τους έχει βοηθήσει σημαντικά. Είναι ομάδα συνόλου. Θα προσπαθήσουμε να πάρουμε τη νίκη".
Για την πρόσληψη του Νίκου Αναστόπουλου: "Είναι μια θετική κίνηση. Σίγουρα ο κύριος Αναστόπουλος είναι ένας έμπειρος προπονητής. Πιστεύω πως θα μας βοηθήσει για να βρει η ομάδα το δρόμο της".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου