Δευτέρα, Ιουνίου 27

Σαρώνουν Γ. Λιγνός- Θ. Κολέτσης...... Άλλα 4 χρυσά ο πρώτος και 1 αργυρό ο δεύτερος στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα ΑΜΕΑ «Καλλιπάτειρα» (Φώτο)


Συνέχισε τις εντυπωσιακές του εμφανίσεις και χθες ο Γεράσιμος Λιγνός στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα ΑΜΕΑ «Καλλιπάτειρα» που διεξήχθη στο κολυμβητήριο του ΟΑΚΑ.
Η δεύτερη ημέρα που είχε πολλά ρεκόρ, συνολικά 24, επιφύλασσε για τον αθλητή μας τέσσερις πρωτιές με ατομικό ρεκόρ μάλιστα σε ισάριθμα αγωνίσματα, στα 100 μ. πεταλούδα, στα 200 μ. μικτής, στα 100 μ. πρόσθιο και στα 50 μ. ελεύθερο!!!
Αναλυτικά στη χθεσινή ημέρα πήρε πρωτιά στα:100 μ. πεταλούδα με χρόνο 1.05.69, 100 μ. ελεύθερο με χρόνο 1.03.50, 400 μ. ελεύθερο με χρόνο 5.01.00 και 200 μικτή  με χρόνο 2.28.51
Συνολικά ο Γεράσιμος το διήμερο αυτό κέρδισε εφτά χρυσά πετυχαίνοντας παράλληλα ένα πανελλήνιο ρεκόρ και τέσσερα, όπως προαναφέραμε, ατομικά.
Μεγάλη επιτυχία αποτελεί επίσης και η δεύτερη θέση του Θανάση Κολέτση, ο οποίος κατετάγη 2ος στα 200 μ. ελεύθερο της κατηγορίας Young (κάτω των 14 ετών), μετά τα δυο πανελλήνια ρεκόρ του Σαββάτου στα 50 μ. ύπτιο με 49 δευτερόλεπτα και στα 100 μ. ύπτιο με 1.54.32
Ας δούμε τι έγραψε, εμφανώς ικανοποιημένος, στην προσωπική του σελίδα στο f/b ο Γεράσιμος αμέσως μετά την ολοκλήρωση των αγώνων:
«Το πανελλήνιο έφτασε στο τέλος με 7 χρυσά και ένα πανελλήνιο ρεκόρ..!! 
Από την μεριά μου θέλω να δώσω συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν!!
Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα μου τον «Φιλόξενο» Ζακύνθου και φυσικά την οικογένεια μου και τους ανθρώπους που ήταν κοντά μου όλη την σεζόν και με στήριξαν ο καθένας με το δικό του τρόπο!
Θα ήθελα να αναφέρω ότι αυτή την στιγμή έχω τον 11ο καλύτερο χρόνο στην παγκόσμια κατάταξη από την 1η Ιανουαρίου του 2015 στα 100 μέτρα ύπτιο και υπάρχει πιθανότητα να είμαι στην αποστολή για το Ρίο η οποία ανακοινώνεται σε μια εβδομάδα!!
Φυσικά το πανελλήνιο ρεκόρ το αφιερώνω στο καινούργιο μέλος της οικογένειας μου στο μπέμπη μας»!!
Από την πλευρά μας, ευχαριστούμε τα δυο Κεφαλονιτόπουλα που μας γεμίζουν χαρά και ικανοποίηση, αλλά και συγκίνηση μέσα από την τεράστια προσπάθεια που καταβάλλουν. Επίσης στο Μάκη τα νέα να είναι ευχάριστα σε μια εβδομάδα και να το καμαρώσουμε στο Ρίο.

Φώτο





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου