Πέμπτη, Νοεμβρίου 23

Γεράσιμος Λιγνός:Ζω και αναπνέω για αυτό τον τεράστιο αγώνα....

Λίγες μέρες πριν την συμμετοχή του στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα του Μεξικού και ο Γεράσιμος Λιγνός φαίνεται πανέτοιμος, μετά το Ρίο να μας γεμίσει χαρά και υπερηφάνεια.
Ο Κεφαλονίτης παραολυμπιονίκης προπονείται σκληρά και καθημερινά στο Κολυμβητήριο της Νέας Σμύρνης με την ομάδα του Μίλωνα με στόχο να πετύχει την καλύτερη δυνατή παρουσία σε αγώνες τόσο υψηλού επιπέδου, όπως είναι αυτό το Παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Μια παρουσία που ευχόμαστε να συνδυαστεί με πολλά μετάλλια.
Με την ευκαιρία αυτή το Sportsthea μίλησε με τον Έλληνα αθλητή, σε μια συνέντευξη που πρέπει να διαβάσετε.
Ο Γεράσιμος μιλάει για τους στόχους που έχει βάλει, για το ρόλο που έπαιξε η μητέρα  και προπονήτρια του Αλεξία Μωραίτου στην εξέλιξη του, αλλά και για πολλά άλλα πράγματα τα οποία έπαιξαν ή και θα παίξουν μεγάλο ρόλο στα αγωνίσματα τα οποία θα λάβει μέρος.
Να σημειώσουμε εδώ ότι τα αγωνίσματα του αθλητή μας θα διεξαχθούν στις 2-5 και 6 Δεκεμβρίου.

Ας δούμε παρακάτω τι μας είπε:
Δεκατέσσερις μήνες μετά τη συμμετοχή σου στο κορυφαίο αθλητικό γεγονός του πλανήτη τους Παραολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο βρίσκεσαι μπροστά σε μία νέα μεγάλη πρόκληση που είναι το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Πως αισθάνεσαι;
Το Παγκόσμιο πρωτάθλημα για εμένα όπως έχω δηλώσει και άλλες φορές στο παρελθόν ήταν ένα παιδικό όνειρο.
Ανταγωνίζεσαι τους καλύτερους αθλητές και φέρνεις τον εαυτό σου στα όρια του, αυτό από μόνο του αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για εμένα.
Δεν μπορώ να πω ψέμματα από το Μάρτιο που ουσιαστικά εξασφάλισα το όριο για το Παγκόσμιο πρωτάθλημα ζω και αναπνέω για αυτό τον τεράστιο αγώνα, είμαι καλά τόσο σωματικά όσο και ψυχολογικά...!!!
Που πραγματοποιήθηκε το βασικό στάδιο της προετοιμασίας σου, αντιμετώπισες κάποια προβλήματα και αν το γεγονός της αναβολής των αγώνων λόγω του καταστροφικού σεισμού στο Μεξικό επηρέασε το πρόγραμμα σου;
Η προετοιμασία είναι το πιο δύσκολο πράγμα στον πρωταθλητισμό. Ξεκίνησα από πέρυσι τον Οκτώβριο στην Καρδίτσα όπου εκεί ήμουν για την σχολή μου μέχρι και τον Φεβρουάριο. 
Στη συνέχεια επέστρεψα στο νησί μου την Κεφαλονιά όπου ήθελα να μείνω μέχρι το Παγκόσμιο το οποίο ήταν προγραμματισμένο να γίνει τον Σεπτέμβριο αλλά λόγω της αναβολής αναγκαστήκαμε να τροποποιήσουμε το πρόγραμμα μας.
Έπρεπε να μεταβώ στην Αθήνα για την πρακτική μου άσκηση όπου και παραμένω ακόμα και σήμερα κάνοντας την προετοιμασία μου στην Νέα Σμύρνη με την ομάδα του Μίλωνα.
Ήταν πολύ δύσκολο μετά την αναβολή αλλά όλα είναι καλά τώρα και μπορώ να πω πως νιώθω πολύ πιο έτοιμος από το Σεπτέμβριο, αν και έχω αντιμετωπίσει όπως ήταν αναμενόμενο μέσα σε 13 μήνες προετοιμασία πολλά μυϊκά προβλήματα χωρίς δόξα το Θεό κανέναν σοβαρό τραυματισμό.
Το καλοκαίρι συμμετείχες στο διεθνές μίτινγκ IDM Berlin όπου και κατέκτησες τρία μετάλλια κάνοντας παράλληλα και τρία ατομικά ρεκόρ στα 100 μ. ελεύθερο, στα 100μ. ύπτιο και στα 200μ. μικτή Ατομική.
Τους τελευταίους μήνες υπήρξε βελτίωση περαιτέρω στους χρόνους σου στα παραπάνω αγωνίσματα;
Το Βερολίνο είναι πάντα ένας από τους πιο δυνατούς αγώνες και θεωρώ το πιο δύσκολο μίτινγκ στον κόσμο. Εκεί κολύμπησα πολλές κούρσες, ουσιαστικά δεν μπορείς να φορμαριστείς 100% σε πολλούς αγώνες μέσα στην ίδια χρονιά.
Θεωρώ και δείχνω στην πισινά πως είμαι καλύτερα αλλά μόνο στον αγώνα θα φανεί αυτό.
Με το προπονητικό τιμ έχετε ορίσει κάποιους στόχους ή απλά η συμμετοχή σου και οι εμπειρίες που θα αποκτήσεις αποτελούν εξαρχής ένα μεγάλο γεγονός;
Εντάξει να συμμετέχω σε αγώνες όπως το Παγκόσμιο πρωτάθλημα ή ένα Πανευρωπαικό ή μια Παραολυμπιάδα είναι μοναδικό συναίσθημα και νιώθω πραγματικά τυχερός που ζω τόσους μεγάλους αγώνες, αλλά κακά τα ψέμματα όταν πας σε 2 από τις 3 κούρσες που θα κολυμπήσεις με τον 4ο καλύτερο χρόνο θες να διεκδικήσεις παραπάνω πράγματα.
Θα «ματώσω» για το καλύτερο αποτέλεσμα αυτό είναι το μόνο που μπορώ να υποσχεθώ, δεν μου αρέσουν τα μεγάλα λόγια..!!!!
Στα αγωνίσματα που θα λάβεις μέρος θα έχεις δίπλα σου έναν από τους κορυφαίους αθλητές στην κατηγορία (S13-SB13) τον Λευκορώσο Ihar Boki, ο οποίος έχει κατακτήσει δεκάδες Παραολυμπιακά και Παγκόσμια μετάλλια και θα έρθει να υπερασπιστεί και τους τίτλους του από το προηγούμενο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα που είχε γίνει το 2015 στη Γλασκώβη.
Θεωρείς ότι τόσο εσύ, όσο και οι άλλοι αθλητές μπορείτε να κάνετε την υπέρβαση ή είναι κάτι πολύ δύσκολο για την ώρα;
Ο Boki είναι τρομερός αθλητής χαρακτηρίζεται για τις μεγάλες νίκες του και την απίστευτη τεχνική του στο κολύμπι. Θέλει να διατηρήσει τα σκήπτρα και έχει ένα μικρό άγχος νομίζω.
Εμείς δεν έχουμε να χάσουμε κάτι αλλά θεωρώ πως αν εγώ κοιτάξω πως θα κερδίσω τον Boki και το κάθε αθλητή και δεν κοιτάξω πως μπορώ να κερδίσω τον εαυτό μου τότε θα βγω χαμένος.
Πως βλέπεις την υπόλοιπη ελληνική αποστολή. Πιστεύεις ότι θα επιστρέψουμε με περισσότερα μετάλλια σε σχέση με τα τέσσερα που είχαμε κατακτήσει πριν από δύο χρόνια;
Νομίζω είμαστε σε καλό επίπεδο θα βάλουμε όλοι τα δυνατά μας και θα γυρίσουμε με περισσότερα μετάλλια στην Ελλάδα, το πιστεύω μέσα από την καρδιά μου και το εύχομαι.
Πότε αναχωρείτε για το Μεξικό και τι θα περιλαμβάνει το πρόγραμμα σας μέχρι την έναρξη των αγώνων με δεδομένο ότι θα πρέπει να προσαρμοστείτε και στο μεγάλο υψόμετρο(2.250μ.) στο οποίο είναι χτισμένη η πόλη;
Αναχωρούμε τη Δευτέρα 27 Νοεμβρίου και ώρα 15:55 μέσω Ισπανίας ενώ την ίδια ημέρα θα γίνει παρουσίαση της ομάδας στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» στις 12 το μεσημέρι, για τα υπόλοιπα δεν γνωρίζω κάτι.
Το υψόμετρο είναι ο μεγαλύτερος προβληματισμός μου δεν έχω συνηθίσει σε τέτοιες συνθήκες και πιστεύω είναι δύσκολο ένας Ευρωπαίος να προσαρμοστεί σε 4 ημέρες σε μια πόλη της Αμερικής με τόσο υψόμετρο αλλά θα το αντιμετωπίσουμε αυτό όλοι οι αθλητές.
Ελπίζω να προσαρμοστώ γρήγορα ώστε να είμαι έτοιμος για τον πρώτο αγώνα που θα γίνει 2 Δεκεμβρίου.
Όπως ανακοίνωσε η Εθνική Ομοσπονδία  θα μεταβούν στο Μεξικό με δικά τους έξοδα και ορισμένοι συνοδοί ανάμεσα στους οποίους θα είναι και η μητέρα σου η Αλεξία Μωραίτου.
Θεωρείς ότι η μητέρα σου είναι αναπόσπαστο κομμάτι της συμμετοχής σου σε κάθε αγώνα;
Η Αλεξία εκτός από μητέρα μου στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι και προπονήτρια μου οπότε ότι έχω κάνει και ότι έχω καταφέρει είναι μισή δουλειά δική μου και μισή δική της, πρέπει να ζει τέτοιους αγώνες και να μου δίνει δύναμη.
Ελπίζω κάποια στιγμή να μην χρειάζεται να ψάχνουμε δεξιά και αριστερά χρήματα για να έρχεται μαζί μου.
Θα ήθελες πριν κλείσουμε αυτή τη συνέντευξη να πεις κάτι ή να ευχαριστήσεις κάποιους που σε βοήθησαν ώστε να προετοιμαστείς κατάλληλα για τη συμμετοχή σου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα;
Σημαντικό ρόλο στη ζωή μου έχει παίξει η οικογένεια μου αλλά και οι φίλοι μου, τους οποίους οφείλω να ευχαριστήσω καθώς αρκετοί μας έχουν βοηθήσει οικονομικά τόσο εμένα όσο και την προπονήτρια μου ώστε να είναι στο Μεξικό.
Επίσης θέλω να ευχαριστήσω το γυμναστήριο Gymland αλλά και το φυσικοθεραπευτή Γεράσιμο Βαρτελάτο για όλη τους τη βοήθεια.
Επιπλέον νιώθω μεγάλη ανάγκη να ευχαριστήσω την ομάδα του Μίλωνα που προπονούμαι εδώ και δύο μήνες, τους προπονητές αλλά και όλα τα παιδιά που με αγκάλιασαν πραγματικά.
Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω τα Ιχθυοτροφεία Κεφαλονιάς για την μεγάλη οικονομική στήριξη απέναντι στο πρόσωπο μου αλλά και για τα δωρεάν εισιτήρια που παρείχαν στην προπονήτρια μου για το μεγάλο ταξίδι στο Μεξικό..!!!
Γεράσιμε ευχαριστούμε πολύ, σου ευχόμαστε κάθε επιτυχία και είμαστε σίγουροι ότι για μία ακόμα φορά θα μας κάνεις υπερήφανους.
Εγώ σας ευχαριστώ και σας υπόσχομαι ότι θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις να εκπροσωπήσω επάξια τη χώρα μου αλλά και το νησί μας, στο πρώτο μου Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.
Χ.Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου