Τετάρτη, Ιουλίου 20

Ηλίας Γιαννάς: "Θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για τα Φωκάτα"......


«Είμαι χαρούμενος για την νέα μου ομάδα τον Α.Ο Φωκάτων!
Πρόκειται για μια νεανική ομάδα που κάθε χρόνο προσπαθεί για το καλύτερο.
Έχει ένα σπουδαίο πρόεδρο, τον Νίκο Φωκά, που δίνει και την ψυχή του για το σωματείο και πολλά νέα παιδιά με αγάπη για το ποδόσφαιρο.
Ένας μεγάλος λόγος που ήλθα στον Α.Ο Φωκάτων, είναι ο Νίκος Φωκάς γιατί σπανίζουν οι παράγοντες με μεράκι και αγάπη για τον αθλητισμό, όχι μόνο στην Κεφαλονιά, αλλά και στην Ελλάδα γενικά. 
Τώρα όσο αναφορά το αγωνιστικό κομμάτι εγώ από την πλευρά μου θα προσπαθήσω να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου για να επιτευχθούν οι στόχοι της ομάδας και να πάμε πολύ καλύτερα από τις προηγούμενες χρονιές.
Το σύνθημα είναι δουλειά στο γήπεδο».

Το team του sportsthea εύχεται στον εορτάζοντα σήμερα Ηλία Γιαννά Χρόνια Πολλά με υγεία να πετύχει τους στόχους του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου